Les Menuires:redding uit defecte stoeltjeslift

• skifan

Op 14 maart was de TSD Doron in Les Menuires defect.

Alle inzittenden zijn ‘abgeseilt’ vanuit de stoelen, een korte video hierover op:

http://www.youtube.com/watch?v=J6ZIHvcP1sA

• Snowy

Leuk avontuurtje voor in een reisverslag… ::o

Hopelijk hebben ze er niet te lang in vastgezeten.

• joostdej

Ik dacht dat het altijd met een helikopter ging… ;)

• kootje

Als ik dat filmpje zo zie, moet ik gelijk aan de Transarc (cabinelift) denken. Als het nl. druk is, wil het nog wel eens gebeuren dat hij stil valt. En als je dan stil hangt boven het steile stuk vanaf het middenstation om de top over te komen, vraag ik me af. Hoe halen ze me hier weg as ie het niet meer doet.:S

• Ton_

Dan proberen ze hem eerst te maken.

Mocht dat niet lukken, dan brengen ze proviand en slaapzakken en heb jij een mooi avontuur om thuis te vertellen. X(

• atomic

Over pech hebben gesproken zeg. Zijn eerst de liften op zaterdag 12 maart en zondag 13 maart gesloten vanwege de harde wind. Schijnt er op maandag een lekker zonnetje en wil je de twee verloren dagen inhalen door veel kilometers te maken. Maar dan zit je vast in een stoeltjeslift waar je vrouw zo graag mee naar boven wilde…… >:D<

Gelukkig zijn wij op deze betreffende dag in Val Thorens gebleven.

(het verslag is in de maak)

• gerard1808@hotmail.com

O jee ik moet er niet aan denken! ik eloof dat ze mij eerst plat moesten spuiten gatver.

• doov

Gaaf !

• Bert Martens

Gewoon je skies aanhouden zodat je meteen verder kunt na dit misfortuin.

Het waarom van deze aktie ontgaat mij.

Ik denk dat ik mijn skies eerst naar beneden gegooid had.

Maar met zo'n filmpje waarin je zelf de hoofdrol speelt kun je thuiskomen, daar kan geen verslag tegenop.

• Mirte

Nog een mazzel dat deze lift niet zo heel hoog gaat, mont de la chambre was een grotere uitdaging geweest:D