smalle voet en hiel, brede kuiten: skischoen gezocht!

• Mirte

Zowieso heb ik idd al meerdere negatieve verhalen op diverse fora gelezen, maar een vroegere skivriend van ons was ook niet enthousiast over zijn Strolz slofjes! Zelfs na meerdere aanpassingen zaten ze nog steeds niet goed en had hij enorme spijt van die destijds 600 euro die hij had uitgegeven.

Dus Strolz is zeker niet altijd en voor iedereen goed maar kost wel zowieso een hele hoop geld.

En Doov: zelfs nu ze in oranje leverbaar zijn hoef ik ze niet :D

• skiester

probeer dan de scarpa's want ik heb smalle en platte voeten (geen wreef zegmaar) en mij zitten ze goed. Ik heb zowel dames als heren model gepast en heb nu het heren model want dat zat beter… Een volcano zooltje erin en klaar was skiester. Niet gebootfit, gewoon met een actie uit het rek getrokken en gaan passen. Zal wel een lucky shot zijn geweest.

En met de loopstand loop je alsof het bergschoenen zijn en nog een voordeel: ondanks het enorme profiel blijft de sneeuw niet zo plakken. Waar ik bij mijn zoontjes echt de sneeuw onder de schoenen moest weghakken viel het bij mij er gewoon af met een tikje….

• Marinus

Waar ik bij mijn zoontjes echt de sneeuw onder de schoenen moest weghakken viel het bij mij er gewoon af met een tikje….

Schijnt dat als je de zool met WD40 in spuit de sneeuw ook niet blijft kleven. Nooit geprobeerd, daar de sneeuw bij mij niet blijft kleven.

• skiester

*blond mode aan* Wat is WD40?? :S *blond mode uit*

• joostdej

Dat doe je op piepende scharnieren……

• skiester

smeerolie?

• skiester

oh cool, dat spul heb ik ook…ergens… sh*t geen idee waar….

• doov

Dat zal best werken, maar ik loop eerst altijd een meter of 200 over straat. Met gladde zolen van de WD40. Lijkt me niet echt handig.

• skiester

zolang je naar beneden moet: ga je lekker snel ;-)