reisverslag Morzine, 23/1/11-27/1/11

• kootje

Ik had hem al gelezen omdat ik “daar” lees maar hier post.

Bedankt voor je bijdrage.

• Yvonne

Leuk verslag!

En PdS staat op mijn wenslijstje.

Ik heb een vraagje over het chalet. Is dit zo'n chalet waar je per kamer kan reserveren? Ik heb wel eens gelezen dat dat kan (vooral bij Engelse verhuurders).

• Haring Harrie

Fotsirk Schreef:

——————————————————-

> @Haring Harrie: dat was wel het plan, maar op dag

> 1 (toen de foto's werden genomen) vonden we het

> nog wat vroeg, en bij onze tweede kans was de

> piste afgesloten wegens gebrek aan sneeuw.

>

> Trouwens bedankt iedereen voor de toffe reacties,

> dat motiveert voor de volgende keer ;)

Goed excuus, maar je mag ook gewoon eerlijk vertellen dat je bang ben om er af te gaan hoor X(

• Fotsirk

Ik zal zeker niet beweren dat ik parallel naar beneden kom van de Mur Suisse, maar angst voor een piste ben ik nog niet tegengekomen (:P) Moet wel toegeven dat buckelpistes mij niet amuseren, wel uitdagen.

• Fotsirk

@Yvonne: inderdaad: je kan de chalet volledig afhuren of per kamer. De andere ruimtes zijn dan wel gemeenschappelijk. Ik zie op de website dat dit het geval is voor einde maart. Of ze dit bij de voorboekingen ook voor het hoogseizoen zullen doen weet ik niet…

• Haring Harrie

Fotsirk Schreef:

——————————————————-

> Ik zal zeker niet beweren dat ik parallel naar

> beneden kom van de Mur Suisse, maar angst voor een

> piste ben ik nog niet tegengekomen (:P) Moet wel

> toegeven dat buckelpistes mij niet amuseren, wel

> uitdagen.

Vind eigenlijk het ergste het begin. Als je daar boven staat en je ziet het einde van de piste niet

• Fotsirk

Nog 1 eigenaardigheidje toevoegen: ik heb nergens op de pistes van die grote overzichtelijke borden gezien met skiplannetjes: wel pijlen met dorpsnamen op.

Dus zonder iemand met ervaring in dit grote gebied in je buurt zal je dikwijls je papieren pisteplan mogen bovenhalen.