skibril voor brildragers

• Marleen

Komende winter gaan wij voor het eerst met onze kids op wintersport. Twee van onze kinderen zijn brildragers. Wat voor skibril kan ik het beste voor hen kopen?

• Abel

Je zegt het zelf al ,een skibril voor brildrager

• Saskia Snowrepublic

www.wintersportbril.nl

Zij verkopen goggles die over je bril heen passen.

• kootje

Je hebt ook brillen waar een klip met glazen op sterkte ingeklikt wordt. Adidas bv. Niet goedkoop, maar wel ideaal. Ik gebruik hem al jaren. Hoe oud zijn die brildragende kinderen?

• Marleen

Onze kinderen met een bril zijn 11 en 4. Maar ik wil er eigenlijk geen honderden euro''s aan uitgeven. Het lijkt mij nogal prijzig als je brillen op sterkte laat maken…

• sylv

Marleen,

kijk even op deze site:

http://wintersportbril.nl/index.php?cPath=34

of google skibril voor brildragers

gr syl

• sylv

sorry stond er dus al!

• Abel

Wat zijn ze duur hier , bij intersport her zelfde merk veel goedkoper

• kootje

Maar ik wil er eigenlijk geen honderden euro''s aan uitgeven

Kan ik me helemaal voorstellen. Ze zitten nog in de groei en dan blijft het niet bij de skibril die je nu aanschaft. Ik zou dan voor een skibril gaan die over de gewoine bril heen past.

• Germie

En een zonnebril op sterkte aanschaffen. Mijn ervaring is dat je vrij weinig een echte skibril draagt. Ik heb zelf een zonnebril op sterkte, en daar ski ik dan ook mee.

Ook met matige sneeuwval.

Wordt het te erg, dan kun je een speciale sneeuwbril erover doen, maar die beslaan altijd. Dus met slecht zicht heb je nog meer slecht zicht. Dan zijn lenzen eigenlijk de beste optie met een sneeuwbril.