Pas met foto Les Trois Vallees?

• Skimuts

Hoera! We vertrekken volgende week vrijdag naar Les Menuires! Maar weet er iemand of de skipas van 6 dagen voor Les Trois Vallees met of zonder pasfoto is?

• Snowzone

Zonder

• Skimuts

Ik meende me dat ook te herinneren maar wist het niet zeker. Helemaal geweldig! We willen namelijk met drie personen 2 passen delen vanwege roulerende babysitter :-)

• Bas

En ik me maar afvragen waarom die pas elk jaar duurder wordt

• JW

Tsja, simpel, dan moet je volgende keer toch ook maar een paar roulerende babysitters (al dan niet met baby's) meenemen.

• Okko

Daar ligt het niet aan hoor, er is nog steeds maar 1 persoon tegelijk die gebruik maakt van die pas :D. Lijkt me dat het niet uitmaakt wie.

*wij doen het precies hetzelfde*

• Bas

“er is nog steeds maar 1 persoon tegelijk die gebruik maakt van die pas”

Een skigebied heeft een maximaal aantal “bedden” als er veel minder passen worden verkocht dan het aantal bezette bedden dan klopt de berekening niet meer die de liftmaatschappij maakt om uit de kosten te komen.

Je belt toch ook niet met je reisverzekering met de vraag of je voor 3 personen ook een verzekering voor 2 personen mag hebben omdat er telkens maar 2 skieen?

Bas

• Okko

Je hebt helemaal gelijk, point taken :-)

Maar toch blijven we het zo doen :D

• Joep

Zie punt 4.2: Als ze je betrappan (kans lijkt mij niet zo groot nihil) ben je je pas kwijt.

www.jbsurf.com/Fichiers/Internet/cgv/cgv_1701_en.pdf

• Janneke

Ik snap je punt, Bas, maar het klopt niet helemaal. Tuurlijk is er een of andere berekening op basis van het aantal bedden. Maar op die berekening wordt vervolgens weer e.o.a. formule losgelaten, want ze snappen daar ook wel dat vakantiegangers met kleine kinderen iemand nodig hebben om op te passen.

Of er van bijv. 3 volwassenen nou de hele week dezelfde persoon oppast, of dat je onderling rouleert… maakt voor het aantal skipassen niets uit.