Hallo allemaal,
Ten eerste ontzettend bedankt voor al jullie tips en hulp ! Bijna alleen maar aardige mensen die serieus allemaal willen helpen.
Onze keuze is gevallen op het gebied Montafon, wij willen dan vliegen naar Innsbruck en het laatste stukje 130km rijden. Ik hoop dat dit te doen is…..
Nu zoeken we nog een leuk hotel of app. maar moet wel goed zijn en geen goedkope schuur.
Ik heb nog een paar vragen en hoop dat de experts me nog een keertje willen helpen met het zoeken. Uiteraard heb ik al het een en ander gezien op de verschillende sites, maar iedereen weet dat men altijd de mooiste fotos plaats net na de dag van aanbouw bv 35 jaar geleden, inmiddels ziet het er al lang niet meer zo mooi uit als op de foto.
Uiteraard zijn er ook accommodaties die nog wel goed zijn en er net zo uit zien zoals men beloofd en laat zien, maar dat kunnen alleen jullie weten. Daar is denk ik dit forum voor om dit soort dingen uit te wisselen. Ik zal in ieder geval op mijn beurt een verslagje maken met foto's !
Onze info:
We zijn man, vrouw met een zoon van 16, dus een hotelkamer met 2 kamers of een app. Hotel is natuurlijk super, dan hoeven we geen ontbijt te maken. We zullen de hele week les nemen, dus een goede school is belangrijk.
We willen gaan met kerst en oud en nieuw en willen het liefst alleen maar sneeuw zien, dus sneeuwzeker gebied.
1–Is de route goed te rijden van Insbruck naar het gebied ?
2–Welk dorp kunnen jullie adviseren in Montafon ivm de dagelijkse skihuur en skischool ?
3–In welk hotel of app. waren jullie en beviel het ?
4–Wie gaat er rond de kerst en oud en nieuw ook naar dit gebied ?
5–Is 10 dagen winterpsort vakantie te veel of te weinig voor ons als beginner ?
Verder heb ik nog vele vragen, maar zal jullie niet te veel lastig vallen., alvast ontzettend bedankt.
groetjes Raffie
ps je mag me altijd prive mailen info@vakantie-noorwegen.nl