verslag Flims/ Laax

• JW

Goeie beschrijving, mooie foto's !

En simpel: die gebieden waar je je skies niet op slot hoeft te zetten bestaan dus nog ! In Frankrijk ken ik ze overigens ook.

Die kinderskiklasjes op bospaadjes etc.: Ideaal ! Want skiën is toch vooral spelen, óók voor volwassenen ! De mooiste skifaciliteiten voor beginners en kinderen zag ik in Bonneval les Arc. Hele grote oefenweide met veel leuke hindernissen, maar vooral een heel stuk bos, waar die kinderklasjes de hele dag overal tussendoor flitsten. Prachtig !

Ik begrijp nu ook dat dat pleidooi voor helmplicht voor volwassenen vooral voortkomt uit het gegeven dat mensen steeds agressiever worden. Tsja, als ook de volwassenen mekaar met stokken op het hoofd gaan rammen, dan wordt zo'n helm misschien iets om over na te denken :?

• rudiratlos

vannacht terug uit les arc gekomen en over 2 weken zit ik in flims.. nu al zin..

• rudiratlos

oh ja waar in flims/laax hebben ze de beste kaasfondeu

• skiester

heb er maar 1 gehad, en dat was in Restaurant Runcahöhe, bij de dalafdaling naar Flims (zie verslag). Dat was overigens een prima kaasfondue, maar de beste? Geen idee!!!

• atomic

Leuk verslag.

Het is altijd leuk om ervaringen uit minder populaire gebieden te lezen.