Zoals de meesten van jullie ben ik altijd degene die voor een grotere groep de wintersport regelt. Deels omdat ik weet dat ik dan een fijne week heb, maar ook omdat ik het leuk vind om avonden op internet van alles uit te pluizen over skigebieden, dorpen, acco's en vervoersmogelijkheden. Ze noemen me niet voor niets de hopman….
Nu mijn vraag aan jullie: Hoe gaan jullie te werk? Regel je alles zelf? Direct een acco boeken, online zelf je skipassen en parkeerkaarten bestellen? Wat voor internetsites gebruik je, of hou je meer van de ouderwetse papieren folders van de plaatselijke VVV's?
Of heb je een favo reisorganisatie die alles naar jouw wensen invult? En hoe zit het met hun prijzen? Zij bedingen inkoopvoordeel en geven wellicht een deel daarvan door aan de klant, maar moeten er zelf ook op verdienen. Is het nu goedkoper om je skipas en lessen mee te bestellen met de acco of moet je dit toch zelf regelen?
Graag jullie meningen en bevindingen! Wellicht dat we nog wat tips van elkaar kunnen oppikken.