reisverslagJE Hasliberg

• Oja

@Haas,

Welke prikstukken bedoel je dan? Ik heb een keer lopen prikken en dat was de dalafdaling van Bidmi naar Twing. Of er nieuwe dingen waren weet ik niet, want ik was er pas voor het eerst.

Wat me wel was opgevallen dat ze toch nog een heel aantal pistes moesten aanleggen in die week toen wij er waren. Ik noem die zwarte afdaling, en alle pistes die toe behoren bij de bovenste stoeltjeslift (die ook pas op het laatst open ging).

Trouwens, nog een tip, stal je skies niet bij Bidmi (kindergedeelte). Want als de liften niet meer gaan kan je fluiten naar je skies. Wat in deze week dus veel mensen hadden omdat vrijdags de liften niet gingen maar ze zaterdag wel terug naar huis gingen…

• haas

Hoi,

Prikstukken zaten vooral op de plateaus van magisalp en kaserstatt, maar misschien ook wel omdat het daar vanwge het restaurants altijd druk was, en je dus niet door kunt glijden. Misschien is het jullie minder opgevallen omdat je met hogere snelheid aan komt skieen.

En inderdaad richting Twing.

We stallen de ski's juist op bidmi, want dat scheelt heel veel gesjouw, maar wel een goede tip! Tnx

• Oja

Ja je moet bij magisalp en kaserstatt wél al van te voren weten wat je wilt, net als bij Bidmi eigenlijk.

Bij magisalp heb je trouwens zo'n mini-sleper die je weer wat omhoog haald, misschien was die er eerst niet..