Boete

• DooV

Waar las je dat?

• DooV

Kijk het voordeel van Fr is dat je de BC helemaal voor jezelf hebt.

Er komt voor de rest niemand……………..

• Alice

nee das lekker via Duitsland…… wij een tijdje geleden we reden 114 km en waren werkeljk in de veronderstelling dat we 100 mochten helaas helaas we mochten maar 70 km dus…… vette overtreding. na 3 weken viel bij ons de bekeuring in de bus ja ja je leest het goed 275,00 eurietjes, niet te zuinig he. wat mij wel verbaasde was dat zowel de datum als de naam van ons niet klopten na 1 telefoontje kregen we te horen… o,ja we sturen u wel een nieuwe boete, vreemd he.

Maar goed hij is betaald en ook hier geld weer eigen schuld dikke ……

goede leer voor de volgende keer.

• Rogier

was net ook op de radio

• DooV

Tjonge, ik lees dit net:

"Op de meeste Belgische snelwegen mag vanaf morgenochtend maar 90 kilometer per uur worden gereden. Dat is het gevolg van een smogalarm.

Doordat het windstil en koud is, hangt er in België te veel fijn stof in de lucht.

Schadelijk

Ook worden verhoogde concentraties van onder meer stikstofoxiden, koolstofmonoxide en benzeen in de buitenlucht verwacht. Die stoffen zijn schadelijk voor de gezondheid.

De snelheidsbeperking gaat morgenochtend om 06.00 uur in en duurt minstens twee dagen."

Dat is mooi ruk.

Omdat het zo schadelijk is voor de gezondheid, kun je maar beter volgas door Belgie rijden. Des te eerder ben in het schone Luxemburg.

• kootje

Ik had niet gedacht dat er zo veel op deze prik gereageerd zou worden. Maar voor de duidelijkheid; volgens meneer agent reden we 158, bekeuring voor 150. Bovendien staan de flitskasten op de kaart, en de meeste weten we ook wel te staan. Ook gezien dat dat er een flitskast was afgeplakt met van dat grijze tape. Met die flitskasten houden we wel degelijk rekening, maar wel lullig dat ze nu ook nog tussen die kasten gaan staan, maar op dat stuk houden we ons keurig aan de snelheid. Wordt wel gek van de steeds wisselende snelheid zo staat er 110 en dan ineens weer 90. En verder, inderdaad eigen schuld dikke bult. Heb nog een foto genomen vanuit de auto van het wagentje voor ons. Komt nog.