Hij is GEBROKEN

• Hans

Ha skiester,

Als ze bij die apotheek zeggen dat ze niet weten wat een maagbeschermer is dan zou ik er niet meer naar toe gaan. Maagbeschermers zijn namelijk 1 van de meest voorgeschreven medicijnen in Nederland. Als ze dat al niet weten…?

Het is gebruikelijk om bij langdurig gebruik van bepaalde pijnstillers deze maagbeschermers voor te schrijven, zeker als er andere risicofaktoren op maagklachten zijn.

Ik zou gewoon de huisarts bellen en vragen om een recpt voor omeprazol, pantozol of 1 van de vele soortgelijke middelen.

Hans

• kootje

@skiester: Na nadere informatie ook omeprazol.

Zou de raad van Marinus opvolgen. En als vrouwen ook last hebben van de bijwerking, moeten we maar een maatje groter kopen. :D

• skiester

misschien verwoordde ik het wat verkeerd. Waarschijnlijk weten ze best wat een maagbeschermer is, maar ik vertelde ze dat je in Frankrijk het spul er gewoon bijkrijgt, en ze wisten niet precies wat dat dan moest zijn. En ze verstrekten alleen maar maagbeschermers op recept (hetgeen dan weer ontkracht wordt door Marinus…)

• skiester

Oh dus eigenlijk is het dus gewoon Breast gro, te verkrijgen bij de betere drogist.. :D:D:D

• skiester

dank voor de tip dr Phil! ;) Ga ik zeker doen. Niet hechtende tape heb ik dan niet maar een stukje tape eronder met de niet plakkende kant naar onderen op de teen gaat ook wel werken denk ik. Want idd het van de teen zelf lostrekken gaat pijnlijk worden vrees ik.

• tim

Kinderen zijn gewoon levensgevaarlijke. Geen kinderen, geen commode, geen gebroken teen, maar skidagen…