Het mooiste is dat mensen echt maanden stress hebben over of er in maart sneeuw ligt.
Ik zie het al voor me.
Je wordt twee dagen voor de knaagdagen wakker met buikpijn en een blik naar buiten stemt je ook niet want het is mistig. Even de tiroler-wetter.at checken …. Shit mn mavo duits is ook niet alles….Huh reguh?
Zweet parelt langs je slaap en ochtenritueel trekt zich wat verder terug in je darmen. Gauw frommel je een zware van Nelle in elkaar en kook je de koffie van gister in tot expresso om je stress te onderdrukken.
De klok slaat 11 uur en je inner ik is nog steeds in een verhoogde stress niveau.
Je ziet je zelf al staan boven om de Cime de Caron in je Hema-regenpak met een zuidwester die je gescoord had met carnaval.
Hoe onderdruk ik m'n stress? Je vriendin schijnt baat te hebben bij het overmatig prikken dus onwennig doe jij ook een poging en je prikt op dit forum.
Humor, stress hebben over iets wat je toch niet in de hand kan hebben.
Of toch wel?
Je kan de auto laten staan.
Ik zet zelf de verwarming een graatje lager in Feb zodat ik een positief effect hebt op het El-Goor geneuzel dan is het in maart toch weer ietsje kouder.
Maar even serieus!
Als je echt stress hebt van of er wel of geen sneeuw ligt in je Alpen-dorf-op-800-meter moet je niet naar dit soort dorpen gaan!
Ga lekker in hartje (mid-Feb) winter naar Valtho op 2700 meter
Alaska schijnt ook sneeuwzeker te zijn.
BTW de extreemlange voorspellingen voor 2010 zijn extreem goed.
Zeker week 9 dan valt er op maandagnacht 94 cm pow en is het dinsdag kraakhelder echter de zuidwest hoek van de Alpen moet rekening houden met sterke wind (Bert dus je lawinepiep mee als je gaat freeriden met je zoon).
Kan de moderator de achtergrond kleur van het forum in zwart veranderen
dat scheelt weer stroom voor mijn LCD-tje. wat weer een gunstig effect heeft op
CO-2 uitstoot Zodat ik in 2015 een cm extra verse sneeuw hebt.
K.K.