Waar blijft de nieuw sneeuw???

• Anita

Na de regenval van de laatste dagen in Oostenrijk, mag er wel weer wat sneeuw gaan vallen, maar in de lange termijn weersverwachting zie ik alleen maar kou.

Gaan we het wel redden to maart met dreze sneeuw.

Gr. Anita

• rené

als ik jou was zou ik je vakantie maar proberen om te boeken naar volgende week ofzo. Want maart gaan we echt niet redden op deze manier. Kom op mensen. Deze vraag is toch niet serieus bedoeld mag ik hopen?

• rené

zie net het tijd stip van je bericht en of je maakt je echt zorgen en ligt er wakker van. Of je komt van de kerst borrel en hebt te diep in het glaasje gekeken. Doei.

• tim

Oh shit inderdaad.

En een nog veel groter probleem doemt op. De dagen worden veel langer sinds gisteren. Dus we hebben langer zon en dan weet ik zeker dat alles wegsmelt voor maart.

En het is in januari zelfs zo dat het beroemde Januari hoge druk gebied komt, met temperaturen tot 15 graden! En dat 3 weken lang!

Vreselijk allemaal.

Dus ga maar lekker iets anders boeken.

• Janneke

Zo hé, een lange termijn weersverwachting tot maart… waar kan ik die vinden? :D

• rutger FKA rudiratlos

Beste winter start ooit en nog is het niet goed..

oh en over sneeuw gesproken.. afgezien van een paar keer een paar cm zal er de komende 3 weken (minstens) geen sneeuw gaan vallen

Dit hoge druk gebied zal wel even stand houden, en uit het oosten komt niet veel sneeuw.

• JW

Drijf er allemaal maar de spot mee ! In sommige delen van Oostenrijk, vooral onder de 500 m, schijnt het nu al heel slecht te zijn !

• DucatiF1

Volgende keer gebied zoeken die wat hoger ligt ;-)

• Helga

Ik denk dat die nieuwe sneeuw niet meer komt hoor, zou maar snel omboeken!!! want skiën in maart zal zeker niet meer lukken… :-)

• rene

onder de 500meter. jeetje je kan net zo goed de utrechtse heuvelrug opgaan :) grapjeeeee