Precies K.K.
Het is geen lastige puber maar hij is wel vijftien en ik ben ervaringsdeskundige want ook ik ben ooit van die leeftijd geweest.
Hij ziet ook wel de redelijkheid in van mijn beweegredenen en argumenten. Maar ik weet dat het na een paar dagen boarden en funparken toch enorm gaat kriebelen. Vandaar mijn vraag.
En om nu de hele dag met complimenten en/of presentjes te gaan strooien ?
“Pa doe FF normaal. Als je zo achterlijk blijft doen ga ik zeker een keer via dat stuk naar beneden”
Vorig jaar nog. Mijn vrouw en ik zitten in een lift omhoog zien we een groepje boarders off piste naar beneden komen op een manier die je alleen maar op DVD's en in reclames ziet.
Zeg ik tegen mijn vrouw: “Moet je daar zien, die boarders. Dat zou ik nog niet durven al had je het graag en als ik het zou durven zou ik het nog niet kunnen ” Antw: “Kijk dan maar niet meer want die derse van links heeft een helm en jack welke onze Bas ook heeft”
(verdere uitleg lijkt me overbodig)
'S avond bij het eten vertelde hij ons dat hij die dag met een gids meemocht die een groepje boarders meenam.
Vanaf die middag is hij helemaal verloren geraakt in het off piste boarden. Dus ik weet bijna zeker…………….
Ik denk dat ik maar eens een afspraak met hem maak dat hij, als hij zich aan de afspraken houdt, ik hem ga belonen met een ochtend op stap met een gids.
Gr
Bert