Skisafari Dolomieten

  • Jan Dirk

    Hoi,

    Op 4 januari ga ik een huttentocht maken in de Dolomieten (2 jan. met de Alpen Expres), het vertrekpunt is Hotel Frara (Selva-Wolkenstein), zijn er nog meer personen die deze reis geboekt hebben?

    Jan Dirk

  • erwinden

    Dit jaar niet, maar ik doe een skihuttentoch salburgerland in de laatste week van jauarie. De dollemitieten skihutten tocht ik 2 jaar geleden gedaan, fantastiche

  • Marinus

    Ja, zo'n dolle tietentocht lijkt mij ook wel leuk :-)

    Marinus

  • dieteke

    Wij vertrekken 2 januari met de bus van Sunweb en beginnen 3 januari al aan de huttentocht,dus ik denk niet dat het dezelfde tocht is.Wij starten ook in San Christina.

    Met welke organisatie ga jij?

  • Guidojp

    Dirk Jan,

    Zo'n tocht staat altijd nog op mijn verlanglijst. Ik hoor graag van je hoe je het hebt gehad en hebt ervaren als je terug bent. Hoop dat je t.z.t een verhaal prikt ! Veel plezier.

  • Jan Dirk

    Hoi Dieteke,

    Ik heb geboekt bij Vrij Uit omdat ik daar rugzaktransport kan regelen, ik heb een keer met rugzak geskied en vond dat niet prettig. Nu wordt voor 19 euro mijn tas naar de laatste lift vervoerd. Jammer dat we niet in dezelfde groep zitten, maar misschien komen we elkaar op de piste een keer tegen. Goede reis en veel plezier.

    Groetjes,

    Jan Dirk

  • Janneke

    Ik geef je groot gelijk. Ik zag een skisafari in de reisgids van Cirkel, daar moet je ook met je eigen bagage skiën. Pfff, alsof zo'n tocht niet al zwaar genoeg is. Je bagage laten brengen naar de hut waar je overnacht of naar de laatste lift lijkt me een stuk prettiger.

    Veel plezier, ben erg benieuwd naar je ervaringen, wil zelf ook nog een keer zo iets gaan doen.

  • marlene

    Hoi Jan Dirk,

    Ik heb die tocht een paar jaar geleden gedaan. Ook verzamelen bij hotel Frara. Was een fantastische vakantie. Veel plezier.

  • Jan Dirk

    Hoi Janneke,

    De huttentocht in de Dolomieten heb ik al twee keer gedaan de ene keer met en de andere zonder rugzak. Het gebied is heel mooi, de laatste keer hebben we een tocht gemaakt over een stuwmeer, we werden voortgetrokken door een sneeuwscooter en gelijktijdig hebben we genoten van een mooie zonsondergang.

    Een huttentocht is zeker aan te raden.

    Groetjes,

    Jan Dirk

  • Jan Dirk

    Hoi Marlene,

    Ik ga voor de derde keer een huttentocht maken in Italie omdat het een heel mooi gebied is en het overnachten in een berghut wel apart en knus is.

    Groetjes,

    Jan Dirk