is Floortje nog actief ?

• Bert Martens

Mooi ;-)

• Janneke

Helaas, niet het beoogde resultaat. Nog een ander testje, dan hou ik er voor nu maar even mee op. Sorry, maar ja, ik moet toch wat proberen.

• Bert Martens

Even een apart topic aanmaken.

Kun je naar hartelust testen en experimenteren.

Gr

Bert

• Janneke

Joepie… gelukt.

Het zal overal wel weer op een andere manier werken. Bij picasa is het dus de url uit de eigenschappen van de foto kopieren/plakken, en dan dus img src= ervoor plaatsen en de boel tussen haakjes. He he, ben er eindelijk uit.

• simoontjuh

Ben ook benieuwd of Floortje nog meekijkt, vond het altijd wel een leuk topic.

Misschien een andere Floortje die zich op wil werpen?????

• rene

wat had een mooi nieuw forum toch mooi geweest, waar je makkelijk foto's in kon voegen……zucht! :)

gr. rene

• kootje

Tinypic werkt ook heel makkelijk en gratis. En te zien aan de vorige verslagen blijven de foto's ook tamelijk lang te zien, terwijl van fotoalbum bv weer snel zijn verdwenen. Ook van Photobucket staan de foto's korter.

En als ik naar 123-456 kijk van Snowtalk, die gebruikt een link naar flickr. Ik heb daar een account aangemaakt, maar moet nog even verder zoeken hoe of dat moet. Maar ik moet wel zeggen dat ik een direkt geplaatste foto van bv. Tinypic leuker in een verslag vind, maar miksschien kan dat met flickr. ook.

Wie gebruikt dat wel eens?

• kootje

Ik hoop ook dat Floortje wat tijd kan vrijmaken voor dit forum.

• atomic

Bijna iedereen heeft inmiddels zijn ‘wie zit waar’-bestemming doorgegeven dus daar zit niet zo veel werk meer in…..:D

• Janneke

Hmmm, misschien ga ik ook over op tinypic, want vanmiddag had ik een foto van picasa ingevoegd. Het ene moment is die wel zichtbaar, het andere moment niet, dan weer wel… word er eerlijk gezegd een beetje tureluurs van. Ik zal wel al mijn foto's op picasa blijven opslaan (heb daar al mijn fotoalbums), maar misschien die foto's die ik voor mijn reisverslag wil gebruiken, op tinypic zetten. Zag daar idd een handig linkje om de juiste code te kopieren/plakken voor forums.