is Floortje nog actief ?

• kootje

Grapjas.

• atomic

Nee hoor !

Alleen maar alle lof over het bijhouden van de WZW lijst !!!!

• kootje

• Oscar

Was Floortje niet een zangcarrière begonnen?:?

Iets met violen of zo?

Nee wacht, het waren idolen…:)

Even Googlen en ja wel, het antwoord:D

• Arjan

Atomic en Kootje,

Zoals je kunt zien in het Wie-Zit-Waar-en-Wanneer topic, zit ik thuis met Kerst en ik ben de komende 2 weken vrij

Wellicht dat de combinatie van vrijtijd en donkere dagen voor Kerst mij gaan aanzetten tot dit Topic

Maar was het niet zo dat iedereen reisverslagen op andere fora ging zetten, zodat Floortje niet meer nodig was ? Daar was vorig seizoen ook sprake van toen ik het topic startte en het resulteerde in 2 parallelle reisverslagen initiatieven.

Groeten,

Arjan

• kootje

We blijven lekker hier. Ik althans wel. Dus Arjan eehhh Floortje doe je best.

• skiester

klopt daar was sprake van. Rene en ik hebben toen bij wijze van proef een forum opgezet (nou ja, Rene heeft het werk gedaan..) met wat meer mogelijkheden dan hier (Daar zou idd een apart hoofdstuk verslagen komen….die dus niet na 2 dagen van de pagina zou zijn verdwenen), maar het grootste nadeel was dat je moet inloggen om erop te kunnen schrijven, dus dat zag de goegemeente - begrijpelijk - niet zitten. Forum week later weer opgeheven.

Dus Floor doe je best!

• atomic

Natuurlijk plaatsen we hier ons verslag !! Dus Floortje laat je mening horen.

Na alle informatie die ik hier zo snel over Selva heb gekregen ben ik dat natuurlijk ook verplicht.

Sinds Floortje bij Omroep LLink zit heeft RTL ook zijn eigen reisprogramma.

Hoewel Chris en zijn collega's het leuk presenteren is er voor mij maar 1 reisprogramma's host en dat is Floortje !!!

Het origineel is altijd beter dan de ‘spin offs’ en dat geldt zeker voor wintersport forums (fora ?) !!!

• Arjan

Ah, zitten jullie dat reisprogramma van Floortje ook iedere week te kijken ?

Geweldig he, ze zit in Israel, Saudie Arabie, Timbouctoe, Nowhereland. Heerlijk, een reisprogramma met Floortje in alleen maar landen waar je nog niet eens begraven wil worden !

• atomic

Wij kijken graag reisprogramma's. Het is heel leuk als ze op een bestemming zijn, waar je zelf al bent geweest of graag naar toe zou willen. Er zijn helaas weinig wintersport items in dit soort series. (Maar ja we hebben nog Snowmagazine. ;) )

Floortje is daarbij mijn favoriet, maar Chris Zegers doet het ook altijd leuk. Vooral als hij op zijn slippers door de jungle van Cambodja of zoiets loopt.

Vroeger had je op Discovery Channel de serie van Lonely Planet. Daar was Ian mijn favoriet. Jammer genoeg hebben we thuis geen Discovery Travel Channel.

Er zijn helaas weinig wintersport items in dit soort series. (Maar ja we hebben nog Snowmagazine. )