Nog een laatste berichtje

  • ronaldski

    Jammer dat dit prikbord verdwijnt. Het was er altijd informatief en gezellig.

    Ik heb op een ander prikbord gekeken, nl. Wintersportforum. Dat geeft wel vergelijkbare topics en in eerste instantie ziet het gelikter uit dan dit forum, maar schijn bedriegt. Juist de mogelijkheid dat je in deze prikpagina alle topics kan inklappen is een belangrijk voordeel. Op het andere forum moet je je door enorme lappen tekst werken om iets te vinden. Met andere woorden, de oubollige compactheid van deze prikpagina vind ik een enorm voordeel. Trouwens, in het Wintersportforum ben ik al tegen een aantal vervelende fouten aangelopen. Het is dus zeker niet beter.

    Ik heb mij inmiddels geregistreerd op het nieuwe forum. De tijd zal leren of het - eventueel na een aantal verbeteringen - voldoet in de informatiebehoefte van de forumleden. Tot ziens op het nieuwe forum en bedankt voor alle interessante discussies in de afgelopen jaren.

    Ronaldski

  • kootje

    Tot ziens Ronaldski op het nieuwe forum, maar gelukkig blijft de informatie op dit prikbord wel bestaan alleen kun je niets meer plaatsen en de opgeslagen vakantieverblijven zullen niet meer ge-update of verwijderd worden, maar misschien is opnieuw vergaren van dit soort onderkomens op het nieuwe prikbord wel net zo leuk.

    Evenals de reisverslagen. Tenslotte kan Vincent er voor zorgen dat ook daar een Sticky geplaatst wordt. Toch Vincent?

    Ali (alias kootje)

  • Janneke

    Ben benieuwd of vakantieonderkomens en reisverslagen een plekkie krijgen op het nieuwe prikbord… ik hoop het, een goeie reden om me daar dan misschien maar aan te melden. En anders ga ik eens op dat andere prikbord kijken…

  • Janneke

    De daad bij het woord gevoegd, en me op het nieuwe prikbord aangemeld. :-)

  • kootje

    Mooi zo Janneke.

    En wat die onderkomens betreft: dit prikbord blijft wel bestaan op alleen lezen, althans zo heb ik dat begrepen. Kun je altijd nog even kijken. Maar we kunnen natuurlijk gewoon een nieuw begin maken op het nieuwe prikbord.

    Ali

  • ronaldski

    Ik zag het.