Prikbord is niet meer...

  • Marinus

    Wat een zooi hier. Links werken niet meer, eigen prive berichten kan ik niet meer lezen.

    Ik ben vertrokken, was passief op de achtergrond nog wel eens aanwezig. Maar dit was het voor mij.

    SanneV, Oscar, Nero, Floortje en alle anderen, het waren 10(?) leuke jaren, maar dit is mijn laatste bericht.

    Ski-heil!

    Marinus

  • kootje

    Adieu dan Marinus, jammer dat het zo af loopt hier, maar er was toch al niet veel animo meer. Kunnen we je nog elders op het internet vinden?

    Groet Ali

  • joostdej

    Jammer hoor. Dat het zo ‘ineens’ klaar is.

  • kootje

    Je hebt gelijk Joost, maar voorlopig loopt het nog en op andere prikborden was het al veel langer bekend. Bekend gemaakt door de beheerders. Sommige nieuwe prikborden lopen prima, andere verdwijnen en er zijn er ook waar men al begonnen is met het nieuwe prikbord, maar waar de beheerder helemaal niet thuis geeft. Ik vind het ook zo idioot dat Marinus dus helemaal niet op de hoogte is gesteld. Rare jongens daar bij Sanoma. Die zitten daar het wiel opnieuw uit te vinden. Want zo bijzonder is zo'n nieuw prikbord niet. Als je het goed beschouwd is het zelfs slechter dan wat het nu biedt. Voorlopig blijf ik hier dus wel kijken.

    Groet Ali

    PS Prikborden die verdwijnen zijn een Facebook begonnen. (Ideetje?)

  • Joep

    Erg jammer allemaal. Dank Marinus ook voor de moderatie afgelopen jaren!

    Ik ben af en toe op het wintersporters.nl forum te vinden. Vind ik nog het meest lijken op wat we hier aan het doen waren. (inclusief de topics over “welke route naar Serfaus”, “wel of geen winterbanden”, “op zoek naar een leuk chalet aan de piste voor 18 personen in de krokusvakantie” en “is het vignet ook verplicht als je naar x rijdt?”. :D)

  • kootje

    Dan zie ik je daar wel een keer Joep met het atwoord op die prangende vragen. >:D<

  • Janneke

    Hi guys, ben al een hele tijd niet meer hier geweest, maar met de zomervakantie achter de rug, begint het toch weer langzaam aan te kriebelen… sterker nog, vorige week mijn eerste wintersportreisje al weer geboekt.

    Tja, jammer dat het hier langzaam uitsterft. Maar tijden veranderen. Hoor graag welke anders forums als alternatief voor dit forum in aanmerking komen. Tuurlijk, even googelen, en dan vind ik het zelf ook, maar heb eigenlijk geen zin om te zoeken, wil een smooth overgang, dus ben benieuwd waar jullie zoal nog meer komen.

    Ondertussen zal ik hier af en toe nog wel eens even kijken of er nog wat leuks of interessants voorbij komt…

    Groet, Janneke