Hoe zit dat eigenlijk met dit prikbord?

  • kootje

    Andere prikborden sluiten op 1 september. Je kunt dan alleen nog lezen maar niet posten. Komt er een vervangend forum of sluit dit prikbord, wat ook met sommige andere prikborden gaat gebeuren.

    Ben wel benieuwd.

    Ali

  • Joep

    Oh dat wist ik helemaal niet.

    Nou, gezien dat het geheel uitgestorven is, zal er wel niet heel veel gaan gebeuren denk ik…

    Toch wel jammer dan.

  • kootje

    ja daar ben ik ook bang voor, maar gelukkig zijn er nog andere wintersportforums en andere mogelijkheden.;) Voorlopig werken de prikborden nog.

  • Marinus

    Modereren en wijzigen werkt in elk geval niet meer.

  • Vincent (ski.startpagina.nl)

    Dit prikbord gaat per 1 oktober sluiten, het blijft bestaan in read-only modus.Dus al jullie berichten blijven gewoon bestaan. Alleen reageren kan niet meer. Sanoma is ruim een jaar bezig geweest met een nieuw prikbord. en het resultaat kun je hier vinden https://ski.startpagina.nl/forum/426/

    De mogelijkheden met dit nieuwe forum zijn erg beperkt, en het is gewoon saai te noemen. Een witte achtergrond met een paar blauwe lijntjes en letters. Niet mijn idee van een gezellig forum.

    Aanmelden op dit forum moet opnieuw, dat kun je doen met het e-mail adres wat je gebruikt voor dit forum of een nieuw e-mail adres.

    Vragen? stel ze gerust, ik zal dagelijks de berichten lezen en indien ik een antwoord weet zo snel mogelijk proberen te antwoorden, weet ik het niet vraag ik het voor jullie na.

    Ik probeer mijn best te doen om er een gezellig forum van te maken maar dat lukt mij niet alleen. Ik hoop dus dat ik op jullie kan rekenen, ik snap ook dat er frustraties zijn en hoop dat jullie daarin vergevingsgezind zijn.

    Het nieuwe prikbord heb ik trouwens de afgelopen maanden niet gedeeld omdat ik er eigenlijk weinig vertrouwen in had dat het voor oktober live zou gaan, en om iedereen nu halverwege het ski-seizoen te laten verhuizen vond ik geen juiste beslissing. Vandaag is er echter een mail uitgegaan naar de beheerders dat 1-10 echt definitief is. De oude prikborden gaan op slot en er is geen ondersteuning meer. Dus heb ik geen andere keus meer.

    Ik hoop dat ik jullie allemaal mag verwelkomen op het nieuwe prikbord.

  • Vincent (ski.startpagina.nl)

    kootje Schreef:

    ——————————————————-

    > ja daar ben ik ook bang voor, maar gelukkig zijn

    > er nog andere wintersportforums en andere

    > mogelijkheden.;) Voorlopig werken de prikborden

    > nog.

    Dat is vreemd, je staat nog steeds als moderator in het systeem.

    We gaan verder op een nieuw systeem wat startpagina/sanoma zelf heeft ontwikkeld. Helaas een erg kaal en saai forum met weinig mogelijkheden maar omdat men in eigen huis verder kan ontwikkelen schijnt dat wel goed te komen.

  • kootje

    We gaan het gewoon proberen Vincent. En wat betreft de saaiheid heb je helemaal gelijk. Dat ervaar ik ook op een ander prikbord. Het heeft mij hogelijk verbaasd dat Sanoma opnieuw het wiel aan het uitvinden is.

    Zie je op het nieuwe prikbord. Neemt trouwens niet weg dat ik ook de andere wintersportfora bekijk.

    Ali

  • kootje

    Ehhhh. Ik ben nooit moderator van het prikbord geweest. Dat was Marinus. Is dat de reden dat Marinus nergens meer bij kon? Een berichtje naar Marinus zou dan wel op zijn plaats zijjn.

    Ali