Ja ja, we gaan weer!

  • Marlene N.

    Ja ja, we gaan weer.

    Gisteren een weekje wintersport besproken. Nadat mijn man in 2010 zeer ongelukkig is gevallen en zijn schouder op meerdere plekken heeft gebroken leek het erop dat hij het skiën niet meer zo zag zitten.

    Maar, hij gaat het weer proberen. De val heeft toch wel een deukje in zijn zelfvertrouwen opgeleverd, dus hopen maar dat de omstandigheden in ieder geval goed zijn, zodat het weer een leuke week gaat worden.

    We konden ook nog eens terecht in ons vertrouwde pension, dus ik heb er helemaal zin in.

    En de reis gaat naar….. De Dolomieten. Verrassing hè?:D

    Ik weet niet of er nog steeds een wie zit waar lijst bijgehouden wordt…. Ik zit dus in Selva van 8 tot 15 februari.

  • syl

    mooi dat hij het wil gaan proberen!

    Volgens mij is wzw lijst ter ziele.. of iemand moet zich geroepen voelen om het weer op te starten.

    veel plezier alvast

  • Skimiepie

    Wat fijn Marlene!

    Hoop dat t n topvakantie wordt!

  • Janneke

    Veel plezier!

  • Joep

    >:D<:D(:D(:P)(tu)

  • kootje

    Veel plezier Marlene. En een paar privé lessen geeft heel snel het vertrouwen terug. De eerste keer weer op de ski's na een ongeval was voor mij toch even bibberen, maar daarna helemaal over.

    Nee er is geen wie zit waar lijst meer. Ik had gevraagd of iemand het over wilde nemen, maar niets gehoord. Ik hou het voor gezien, temeer omdat ik niet dagelijks meer op dit forum zit en skiën is voor mij niet meer mogelijk zoals je weet en gezien hebt. Het was ook niet zo'n lange lijst meer.

    Ik zie ook helemaal geen plaatjes meer van teruggekomen wintersporters, laat staan wanneer ze er zijn.

    Als jij terug komt, gaan wij naar Oostenrijk, Fügen voor 14 dagen.

    Ali

  • Marlene N.

    Onze dochter neemt hem eerst even op sleeptouw. En dan maar hopen dat het gevoel weer terugkomt Ali.

    Jij ook alvast een fijne vakantie!

  • claudia

    Hey Marlene,

    Dat is goed nieuws…..

    Heel veel plezier(tu)

    Wij zijn er met de kerst geweest, maar de hoeveelheid sneeuw is nu geweldig!

  • ria

    Hoi marlene! Fijn dat jullie weer gaan! Wij net thuis van een week selva in valgardena, fantastische week gehad mede dankzij jouw tips op dit forum.

    O.a. de Lagazoiroute geskied en de afdaling van de Marmolade. Tevens geskied in de edelweisvallei bij Colfosco. GEWELDIG! 5 dagen zon en 3 dagen sneeuwval gehad. Zaten in hotel Olympia wat heel goed bevallen is.Volgende x boeken wij dat weer! Veel plezier en wees gerust qua sneeuwhoogte. Er ligt meer dan genoeg !!

  • Marlene N.

    Leuk dat je een fijne vakantie gehad hebt Ria. Ben inderdaad niet bang voor te weinig sneeuw. Integendeel, ik lees vandaag dat er heel veel liften gesloten zijn.

    Op een ander forum schreef iemand dat hij niet naar huis kan. Zit vast op Passo Campolongo. In Alta Badia ligt nu 160 cm in het dal en bijna 3 meter op de berg en het sneeuwt nog gewoon door.

    Ben benieuwd wat we zullen aantreffen volgende week.