Advocaat duikt op zaak-Schumacher - 'Piste was niet goed afgezet'

  • CS

    Aaj… daar gaan wat mensen een flinke douw krijgen bij de pistedienst….

    http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/22191252/___Piste_was_niet_goed_afgezet___.html

    di 07 jan 2014, 16:14

    Advocaat duikt op zaak-Schumacher

    'Piste was niet goed afgezet'

    Van onze Telesportredactie

    Het Franse skigebied Meribel is indirect verantwoordelijk voor de zware crash van Michael Schumacher. Dat zegt een Franse letselschade-expert in Le Figaro.

    Michael Schumacher kwam ten val op een klein stuk off-piste (midden).

    Foto: AFP

    “Volgens de regels had het gebied waar Schumacher ten val kwam beter gesignaleerd moeten zijn. Het stuk tussen de beide pistes had afgezet moeten worden met een lint of netten. De situatie zoals ik die gezien heb, was niet conform de regels”, aldus letseladvocaat Edouard Bourgin. Ook zouden er geen waarschuwingsborden hebben gestaan.

    Na het ski-ongeval ligt Schumacher (45) inmiddels tien dagen in coma in het ziekenhuis van Grenoble.

  • kootje

    Punt 1. Hij heeft toch ook ogen in zijn hoofd.

    Punt 2. Men ruikt geld.

    Punt 3. Het is een bekend persoon, zoveel drukte hadden ze er niet van gemaakt wanneer het een gewone tourist was geweest.

  • syl

    @kootje was ook mijn eerste reactie.. maar voeg er nog een puntje aan toe Er moet toch iemand de zwarte schaap zijn..

  • Marinus

    Als ik heel eerlijk ben, zou een klein stukje net, of een waarschuwing aan het begin van het stuk off-piste niet misstaan hebben. Maar om nu te zeggen dat dit de oorzaak van het ongeluk is…

    Nee, dan ben ik het verder wel met Kootje eens.

  • maarten meeuwsen

    het is droevig wat er gebreurd is , is is ook droevig dat de familie toestaat erg geld uit teslepen . iedereen die skiet weet van eigen verandwoordelijkheden .

  • Joep

    Het kan ook goed zijn dat niet de familie maar de verzekeringsmaatschappij van Schumacher uiteindelijk gaat procederen. Daar kan Schumacher of zijn familie dan verder weinig aan doen. Treurig maar waar.