Sunweb opstapplaats bus veilig en gratis parkeren ??

• sylv

harry

maar als je zelf een beetje uitzoekt zie de links die ik geplaatst heb kan je zien dat je daar in de buurt gratis kan parkeren. Type maar een straatnaam in en je ziet het.

Bij P&R moet je zeker betalen.

• Sylv

zie hier onder

heb een straat naam vlak achter de mac genomen. En er staat GRATIS Parkeren..

http://www.prettigparkeren.nl/kaart/#!Eindhoven/Graslook/Vrijdag/17:00

• Haring Harrie

Beste prikborders

Na de vele informatie hebben we gekozen voor de Bruchem, Restaurant ‘De Lucht’ (aan de A2)

Gratis en gemakkelijk parkeren. Altijd mensen aanwezig i.v.m. 24 uur opening tankstation en diverse eetgelegenheden om warm te zitten en te eten

30 euro goedkoper

Bedankt en we hebben er zin in !!!!!!!!!!!

• Haring Harrie

Hallo,

Wij vertrekken zaterdag met Sunweb. We willen eigenlijk ook niet in Amsterdam opstappen.

Hoe is het parkeren bij de Lucht bevallen?

Genoeg plek? Heb je nog tips? Waar te staan of zo?

Graag als het kan vanavond of morgen een reactie dan kan ik de opstapplek nog wijzigen.

Groeten Ellen

Het is ons prima bevallen. en er was genoeg plek. Wij hebben onze auto zo dicht mogelijk bij het restaurant gezet.

Je kan hem ook nog tussen het tankstation en het restaurant zetten omdat daar camera,s stonden

Het blijft wel een vreemd idee want je laat je auto toch een week achter, maar dit is beter dan Amsterdam

Zijn er nog ervaringen van mensen die hem in Amsterdam zijn opgestapt ??

• CS

Thnx voor de tip!

Heb mijn auto in het verleden vaak in Eindhoven gezet, bij het Olympisch bad, maar vaak zag je daar dat er kapot glas op de parkeerplaats lag.

Op zich is dit vanuit Wageningen ook goed te doen !