La Bresse opening 7 december

  • skismurf

    In de vogezen ligt al rui twee weken een behoorlijk pak sneeuw, in ieder geval genoeg om dit weekend vervroegd kleinschalig open te gaan. Morgen op de latten dus, yes!

  • Skimiepie

    Heel veel plezier!!

  • CS

    Ziet er goed uit!

    Have fun!

    http://www.sneeuwhoogte.nl/wintersport/frankrijk/vogezen/la%20bresse%20hohneck/la%20bresse/webcams

    :)-D(tu)

  • kootje

    Veel plezier.

  • skismurf

    's ochtends behoorlijke mist, in de middag trok het open. Er waren weliswaar niet veel pistes open, maar toch wel lekker om zo vroeg in het seizoen buiten in de sneeuw op de latten te staan.

    la Bresse is een leuk gebied met veel afwisseling, relatief lange pistes voor een laag gelegen gebied en geen last van piste inflatie. Verder voor een Frans station de ski uiterst efficiënt opgezet. Zal eens kijken of ik een paar foto's kan plaatsen( als ik nog weet hoe dat moet)

  • CS

    Heb je daar nog een voordelig appartement kunnen huren?

  • skismurf

    nee, Ik zat in Nancy en dat ligt op een uurtje rijden

  • skismurf

    zo vandaag weer eens geweest samen met smurfin. er ligt sneeuw… hoger is het goed te doen, lager slush en veel bruine pistes ik vraag me af hoe het er aan het eind van de week eruit ziet. Oh ja, ga niet op een zondag, wat een drukte. Verder blijft het een leuk gebied.