Heb nog geen nieuw plekkie gevonden, wintersporters is wel erg druk, misschien naar Skiester, op wepowder. Maar misschien blijf ik hier ook wel hangen. Kijk alleen niet meer actief alle berichten bijlangs met een “moderator” pet op.
Hoeft niet hoor.
Ik kan me voorstellend dat het voor ‘de oude garde’ even wennen is dat er een nieuwe beheerder is.
Het is misschien ook niet handig dat je je niet van te voren hebt voorgesteld of dat dit vanuit de startpagina is gedaan.
Jij hebt ook vanuit Startpagina richtlijnen waar je je aan dient te houden.
Het is ook niet altijd even makkelijk om je te begeven tussen zulke eigenwijze skiprikkers die alle onderwerpen de laatste 5-8 jaar al voorbij hebben zien komen (winterbanden, waar kan ik het beste skiën etc.).
De meeste mensen weten ondertussen wel of iets echt commercieel bedoeld is of dat de info puur alleen ter info en als tip bedoeld is voor de rest van de prikkers.
Gewoon blijven dus !
Wat een kinderachtige opmerking Vincent.
Misschien was het handig geweest om eerst eens hier en daar wat in te lezen. Had je kunnen zien hoe we hier met elkaar omgaan.
En het minste was geweest als je Skiester en Marinus eerst eens had ingelicht. en zoals CS schreef je zelf eens had voorgesteld. En wat “spam”betreft: wij trekken ook wel aan de bel.
Vergeet niet dat een forum gemaakt wordt door de personen die hier berichten/vragen plaatsen, al is het dan over winterbanden, sneeuwkettingen en of het skigebied wel leuk is, waar ze een appartement geboekt hebben? X(
Advies: probeer eens gezellig mee te doen. Wie weet, misschien groeit het forum dan wel weer. Misschien een Facebookpagina een idee?
Groeten Ali
Ik wil hier wel even op reageren.
Mijn link was geen Backlink. dit was gewoon een link naar mijn wintersportpagina met een leuk artikel.
Ook in mijn handtekening staat maar 1 link.
En oke, ik had misschien een stuk tekst kunnen plaatsen met daarin de link, maar dan verwijder je het bericht niet, dan modereer je het.
er was dus maar 1 kleine reden om mijn bericht te verwijderen ,wat eigenlijk simpel opgelost kon worden door het aan te passen. Maar nee, ik kom ook niet uit een ei.
Ik heb ook startpagina's beheerd en ik weet hoe het werkt.
Je doet je best om een startpagina te updaten en netjes te houden en daar wil je graag iets aan verdienen. Wat in mijn ogen ook mag, want je steekt er veel tijd in.
Ik krijg meer het idee dat je nu bang bent dat de mensen overstappen naar mijn website of andere websites. Ik denk dat je hier de plank misslaat.
Ik ben mijn website begonnen vanuit mijn passie “wintersporten” en het is nooit mijn bedoeling geweest, en het zal ook nooit mijn bedoeling worden om met andere websites te concurreren. Ik denk dat iedere wintersporter alleen maar op zoek is naar leuke berichten en informatie en dat diegene daar graag meerdere websites voor gebruikt.
Deze discussie die er nu heerst is in het verleden ook al geweest. toen kwamen we met zijn allen tot de conclusie dat het oke was, wat ik doe omdat ik met mijn berichten een meerwaarde leverde voor deze pagina.
Omdat dit door vincent niet gewaardeerd wordt zal ik geen berichten meer posten op deze pagina.
Ik heb de afgelopen maanden deze pagina nog altijd gevolgd en zoals vincent er nu mee omgaat getuigd van geen respect tegen over de “prikkers” hier. Ja zo noemen we ons prikkers.
Antwoorden als “jammer” en “zal ik het forum dan maar dicht gooien” slaan mijns inziens totaal nergens op en ik krijg dan ook het idee dat vincent geen wintersportfanaat is zoals de meeste mensen hier op de pagina.
Ik hoop dat dit beleid zal veranderen, anders ben ik bang dat er van het prikbord hier niks meer over zal blijven.
Met vriendelijke groet,
René (zonder handtekening deze keer)
Vincent, als ik zo vrij mag zijn:
Als trouwe bezoeker van dit forum zie ik al een paar jaar dat de belangstelling erg terugloopt. Daar zijn vele redenen voor te bedenken. Wat schetst onze verbazing als daar opeens uit een hoge hoed een nieuwe beheerder tevoorschijn komt. Altijd goed als er weer serieus gekeken wordt naar het prikbord. Maar de wijze waarop het de afgelopen weken is gegaan duidt op een zekere sociale onhandigheid. De kritiek daarop moet je je aantrekken als je graag wil dat het nog wat wordt met de (a) de startpagina en (b) het prikbord.
Al te actieve moderatie is op een forum met zo weinig aanloop als dit een beetje overdreven. En het kan dan geen kwaad om moderatie-activiteiten toe te lichten. Een transparante moderatie is zoveel beter dan dat mensen gaan roepen: “Hee waar is mijn bericht ineens gebleven????”
Wat mij verbaasd is dat ik met de zoekfunctie 4 jaar lang berichten van Vincent terug vind.
T kan dus niet waar wezen dat het niet duidelijk is hoe dit prikbord functioneert. We hebben hier leuke lieve en een paar nare dingen beleefd ( ik herinner me vooral n heel zielig topic waar iedereen lief op reageerde en wat compleet verzonnen bleek te zijn).
Ik kan er ook slecht bij dat je wel n forum overneemt en je niet meteen voorstelt. En dan ook even verteld dat je dus gewoon 1 van de prikkers bent. De vergelijking met de olifant in de porseleinkast vind ik correct, evenals de reactie kinderachtig op de vraag of t forum dan maar dicht moet.
Kortom, er zijn fouten gemaakt, zoals iedereen fouten maakt. Wat mij betreft gaan we op gezellige voet verder met discussies over de skisock vs sneeuwketting en welk skigebied is het mooiste :-) en niet te vergeten de heerlijke reisverslagen!
Zo te zien is de harde kern hier nog steeds te vinden en wie weet komen er meer mensen gezellig buurten :-)
Dames en heren,
Ik trek mij de kritiek zeker aan, en zal het prikbord zo laten als het is. Het moet tenslotte voelen als een huiskamer, en daar moet je welkom kunnen zijn. voor mij is de hechte club van “prikkers” nieuw, op een ander prikbord is de band lang niet zo hecht en is actieve moderatie helaas nodig.
Ga dus vooral zo door als nu, ik zal mij op de achtergrond houden en vooral geen berichten meer verwijderen en als het toch nodig is dan ben ik via de mail bereikbaar. zie http://ski.startpagina.nl/contact
Voor alle verwijderde berichten zal ik op mijn knieën mijn oprechte excuses aanbieden.
Oja, hier het voorstel topic wat ik op 8 november geopend heb http://ski.startpagina.nl/prikbord/16844451/nieuwe-beheerder-skistartpagina
@Skimutsdiedrforumnaamnietmeerweet mijn inlog naam is gekoppeld aan het e-mail adres wat bij de ski.startpagina hoort, in de database is echter alleen de naam aangepast.
@CS: ik ga voor de nieuwe start
@Kootje: beide beheerders zijn op de hoogte gebracht via het persoonlijke berichten systeem.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?