Ik heb onlangs een link geplaatst naar een nieuwsbericht over de fun slope in zell am See.
Kan iemand mij vertellen waarom mijn bericht verwijderd is?
Mvg Rene
Het bericht over de funslope heb ik inderdaad verwijderd. Het forum is er namelijk niet voor om backlinkjes naar je eigen sites te plaatsen, je kunt een deel van het artikel plaatsen (ongeveer 100 woorden) en dan een een “lees verder” plaatsen.
Zonder technisch te worden: de prikborden van startpagina worden door veel slimme marketeers gebruikt om backlinkjes te krijgen, een backlinkje is een link naar een andere site dan het prikbord. Google geeft pas waarde aan een website als deze ook door anderen dan google zelf gevonden wordt. Aangezien ik wil voorkomen dat het prikbord verzand in een verzamelbak van (commerciële) links.
Wat kan en mag wel:
- Inhoudelijk reageren op berichten van andere met relevantie informatie met 1 (één) link naar site in de handtekening, geen deeplink.
- Eerste 100+ woorden van je bericht of mededeling plaatsen met één link naar de rest van het artikel
- je mag je link natuurlijk ook altijd aanmelden voor de ski.startpagina.nl zelf.
Deze simpele regels zorgen ervoor dat het prikbord dus verschoond blijft van de slimme marketeers en zogenaamde SEO bedrijfjes, want zelf nu zelf niks is zo irritant als bergen reclame voor je kiezen.
Hallo Sylv,
ik heb alleen een bericht in het Bussen topic voorbij zien komen van 20.19 ik denk dat we dus te maken hebben gehad met een technisch probleempje. Helaas werkt de forum software niet meer zoals het zou moeten en schijnt de server waarop de database van alle prikborden staat uit zijn voegen te barsten.
Ik wil hierbij aangeven dat ik het hier niet mee eens ben. Rene prikt hier al heel lang en in mijn ogen was zijn bericht puur informatief. Zoals hij al vele malen dit soort dingen heeft gepost.
Ik vind het erg bizonder dat er opeens iemand moderator is, de huidige moderatoren hiervan niet op de hoogte gesteld worden en dat er opeens dingen verwijderd worden die hier al vele jaren gepost worden.
Misschien dat anderen het niet met me eens zijn, maar dit bederft mijn lol om hier nog te komen enorm.
En Ja, ik kom hier ook al jaren, maar heb door fysieke problemen wat minder ski mogelijkheden en dan is n enthousiast forum wel eens wat te confronterend.
Ik heb het bericht ook gelezen en expres laten staan omdat het een meerwaarde heeft voor het forum en de forumgangers.
@Vincent, blijkbaar heb je geen moderators meer nodig. Enige reden dat ik dat geworden ben, was omdat Jeroen geen tijd had om hier actief te modereren. Zo te zien heb jij die tijd wel.
Bij deze bedank ik voor het moderatorschap.
Marinus (ex moderator)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?