Sunweb opstapplaats Amsterdam gewijzigd

• CS

He Harrie,

Heb die andere filmpjes van het kiten ff bekeken, maar je doet niets onder voor die jongelui!

Kite je al lang of ben je op latere leeftijd begonnen net als het skiën?

• sylv

@ harry,

hoef ik niet, heb mijn verwachte bekende antwoord al! maar heb zelf niet zoveel problemen mee en ben ik blij dat ik nog in de buurt kan opstappen en niet helemaal naar maastricht hoeft :)

• Haring Harrie

CS Schreef:——————————————————-

> He Harrie,> > Heb die andere filmpjes van het kiten ff bekeken, > maar je doet niets onder voor die jongelui!

> > Kite je al lang of ben je op latere leeftijd > begonnen net als het skiën?

Ben begonnen in 2002 in het beginstadium van het kiten. Daarvoor windsurfte ik vanaf 1979.

http://www.youtube.com/watch?v=L1pDGUkVek4

Kiten vind ik eigenlijk nog leuker dan skiën, maar een weekie in de sneeuw zou ik ook niet willen missen

• Haring Harrie

hoef ik niet, heb mijn verwachte bekende antwoord al!

En dat is ???

• Haring Harrie

Onderstaande ontvangen van de gemeente

Geachte Richard,

Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw email van 2 december 2013. Hierin beklaagt u zich over de gewijzigde opstapplaats voor de Sunweb bussen.

De Gemeentelijke Ombudsman neemt klachten pas in behandeling nadat deze kenbaar zijn gemaakt bij de dienst of het stadsdeel waarover de klacht handelt en deze de gelegenheid heeft gehad daarop te reageren.

In dit verband verzoek ik u binnen een week kenbaar te maken of u prijsstelt op doorzending van uw klacht naar het stadsdeel.

Indien u dit wenst verzoek ik u tevens uw naam, adres en indien mogelijk een telefoonnummer te vermelden waarop u bereikbaar bent.

Na ontvangst van uw klacht heeft het stadsdeel zes weken de tijd om te reageren. Indien u niet tevreden bent met de inhoud van de reactie kunt u dit gemotiveerd kenbaar maken. In dat geval verzoekt de ombudsman u ook een kopie van de reactie sturen.

Indien na een week geen reactie van u is vernomen, zal ik de ombudsman voorstellen uw dossier te sluiten.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

medewerker front-office

werkdagen: ma-di-woe-do

Gemeentelijke Ombudsman

Amsterdam-Almere-Diemen-Landsmeer-Waterland-Weesp-Zaanstad-Stadsregio Amsterdam

Bezoekadres: Singel 250

Postadres: Postbus 11131, 1001 GC Amsterdam

Algemeen (020) 625 9999

Meld u aan op www.gemeentelijkeombudsman.nl voor de digitale nieuwsbrief en blijf zo op de hoogte van de uitgebrachte rapporten en ontwikkelingen

• Snowy

Nadat ik een paar keer heb staan blauwbekken in Eindhoven (bij de Tongelreep), had ik het ook wel gehad met dit soort opstapplaatsen.

De oplossing voor mij kwam dan ook als geroepen: het overstappunt in Maarheeze!

Dat klinkt als een plaats in “the middle of nowhere”, maar dat valt mee. Het is een verzamel- en overstappunt voor diverse maatschappijen iets ten zuiden van Eindhoven. Terwijl je wacht op de andere bussen, kun je je bagage gewoon in de bus laten en lekker naar BINNEN gaan. Daar zijn gratis toiletten en is ook gelegenheid om iets te eten en drinken tegen schappelijke prijzen. Zodat alle bussen er zijn, wordt keurig aangegeven welke bus waarheen gaat en kun je je bagage even overhevelen. In een kwartier zijn dan alle bussen op weg.

En het mooie is, dat je ook vanaf deze plaats kunt opstappen. Ligt 150 meter vanaf het station. En er is ook een grote carpoolplaats bij waar je je auto gratis kunt parkeren. Voor € 30 per week kan dat overigens ook op het terrein zelf, dat afgesloten wordt. Voor ons ineens een erg relaxed begin van de vakantie!

Dit jaar Probeert de busmaatschappij (bij boeken rechtstreeks bij Interbus) helemaal om het ons naar de zin te maken. Want na mijn reservering voor 14 personen, kreeg ik de vraag wat het adres van onze acco is, zodat ze ons voor de deur kunnen afzetten! >:D< Echt superservice voor € 120 pp. En geen aanbetaling nodig, bovendien kregen we meteen een overzicht met vertrektijden en dergelijke.

En nog een opmerking op eerdere reacties: bij de nieuwe opstapplaats (bij de grote rode kubus) in Utrecht stonden een paar jaar geleden wel degelijk WC's. Zijn die weggehaald? Of is de opstapplaats weer verplaatst?

• Haring Harrie

Dat klinkt als een plaats in “the middle of nowhere”, maar dat valt mee. Het is een verzamel- en overstappunt voor diverse maatschappijen iets ten zuiden van Eindhoven. Terwijl je wacht op de andere bussen, kun je je bagage gewoon in de bus laten en lekker naar BINNEN gaan

Dat ziet er goed uit. Vertrekt Sunweb ook hier van daan ???

• Snowy

Haring Harrie Schreef:

——————————————————-

> Dat klinkt als een plaats in “the middle of nowhere”, maar dat valt mee. Het is een verzamel- en overstappunt voor diverse maatschappijen iets

> ten zuiden van Eindhoven. Terwijl je wacht op de andere bussen, kun je je bagage gewoon in de bus laten en lekker naar BINNEN gaan

>

> Dat ziet er goed uit. Vertrekt Sunweb ook hier vandaan ???

Ik heb echt geen idee. Heb rechtstreeks geboekt bij Interbus. Ik weet wel dat er andere maatschappijen zijn die van Interbus gebruik maken, maar geen idee welke dat zijn.

• Sylv

Sunweb heeft een stop bij de Lucht ( overstappunt) of als je geluk heb zoals wij niet… Ligt in de buurt van Zaltbommel.

En ze hebben een stop bij Veldhoven. ( Je hoeft daarna niet meer over te stappen). Zoals ik vorig jaar heb gezien, hadden ze daar wel faciliteiten, maar hoe het zit met je auto parkeren heb geen idee van?

Sunweb maakt volgens mij geen gebruik van interbus.

• Snowy

Sylv Schreef:

——————————————————-

> Sunweb heeft een stop bij de Lucht (overstappunt) of als je geluk heb zoals wij niet… Ligt in de buurt van Zaltbommel.

Daar zou ik op de fiets naar toe kunnen! Je kunt in ieder geval wel binnen zitten en eten (Burger King en La Place). Parkeren lijkt me redelijk, maar het is en blijft gewoon een parkeerplaats langs de snelweg.

> En ze hebben een stop bij Veldhoven. ( Je hoeft daarna niet meer over te stappen). Zoals ik vorig jaar heb gezien, hadden ze daar wel faciliteiten,

> maar hoe het zit met je auto parkeren heb geen idee van?

Volgens mij is er een MCDonalds naast deze P&R. Dus kun je in ieder geval naar de WC en iets eten.