Sunweb opstapplaats Amsterdam gewijzigd

• sylv

@harrie,

ik denk nog steeds dat je boos moet zijn op de gemeente Amsterdam. De gemeente bepaald wanneer ze een locatie gaan verbouwen. De gemeente bepaald ook waar de bussen dat ook moeten staan. Misschien eens de gemeente Amsterdam beleln openbare ruimte. Misschien dat je daar het antwoord vindt.

Ik denk dat elke maatschappij van Bizz travel tot husk tot sportura en Sunweb het misschien niet prettig vindt?

Nou wij worden nooit gebracht gaan met openbaar vervoer of nemen een taxi.

• CS

Ik denk dat je gelijk hebt Sylv.

Hier de opstapplaatsen Amsterdam via Bizz travel, Amsterdam is dus nog onzeker…

http://winter.bizztravel.nl/praktische-informatie/oostenrijk/saalbach-hinterglemm/saalbach/?#bus

@Harrie, gewoon de auto pakken en naar Frankrijk blazen, scheelt je een hoop tijd en je hoeft niet in de kou te wachten, kost misschien wat extra's maar je hoeft je ook niet te irriteren ;-)

• Haring Harrie

@Harrie, gewoon de auto pakken en naar Frankrijk blazen, scheelt je een hoop tijd en je hoeft niet in de kou te wachten, kost misschien wat extra's maar je hoeft je ook niet te irriteren ;-)

We hebben al geboekt

Dat deden we altijd eerst jagen en blazen, de bus is een stuk relaxter en je kan een dag langer skiën

Ik voel me nu net Vee of criminele voetbalsupporters !!!!!!! ben er niet blij mee !!!!!!

• CS

“Ik voel me nu net Vee of criminele voetbalsupporters !!!!!!! ben er niet blij mee !!!!!!”

Ik zou zeggen: geef het door aan Sunweb en aan de gemeente Amsterdam. Hoop dat ze er wat mee doen voor je. 8-)

Ik denk overigens wel dat er een WC is, je moet hem dan wel delen met een paar andere passagiers of ophalers.

http://www.yelp.nl/biz/shell-europaboulevard-amsterdam?nb=1

Openingsuren

ma 06.00 – 00.00 Nu open

di 06.00 – 00.00

wo 06.00 – 00.00

do 06.00 – 00.00

vr 06.00 – 00.00

za 06.00 – 00.00

zo 06.00 – 00.00

Houd je ons op de hoogte van de reactie van Sunweb of de gemeente Amsterdam? ;-) (tu)

• Haring Harrie

Ik heb onderstaande mail naar de gemeente Amsterdam AT 5 en TV Noord Holland gestuurd

Goedemiddag

Na jaren met volle tevredenheid met de wintersportbus van Sunweb op de opstapplaats Stadionplein te zijn opgestapt moeten we nu naar onderstaande opstapplaats waar totaal geen faciliteiten zijn.

Bij het Stadionplein was de Febo en een knap toilet, hier is helemaal niks.

Ik voel me net Vee vervoer of een een criminele voetbalsupporter. !!!!!!!!!

Gemeente Amsterdam zo ga je toch niet met mensen om die in het begin staan van hun wintersportvakantie.

Als het regent ga je zeiknat de bus in, dat kan toch niet ???

Een knap toilet en een droge zitplaats om te wachten tot de bus komt meer wordt er door mij en velen anderen (zie hieronder) gevraagd

Wat vind U van het bovenstaande ??????

• CS

Zelf zou ik het wel best vinden in jouw geval, maar ik vind het mooi dat er nog mensen zijn die af en toe nog demonstreren en protesteren zoals vroegah :D.

Ben benieuwd naar hun reactie… ach nee heb je, ja kun je krijgen (:P)

P.s. Waarschuw je ons als je op TV komt? :) (tu)

• sylv

Ben ook benieuwd of de gemeente hierop antwoord geeft :)

• kootje

Zal ik vast voor de TV gaan zitten? Top Harrie(tu)

• sylv

Ik was ook benieuwd naar het antwoord en kreeg spoedig antwoord. Zie hieronder:

Hartelijk bedankt voor uw mail. Ik kan me voorstellen dat u het jammer vind dat de opstapplaats voor Amsterdam en Utrecht is gewijzigd.

De opstapplaats Stadionplein is vanaf september 2013 niet meer toegankelijk voor bussen. De gemeente Amsterdam heeft de nieuwe locatie aan de Europaboulevard toegewezen. Hier hebben wij als reisorganisatie helaas geen invloed op.

Voor de opstapplaats Utrecht is al een aantal jaar geleden besloten door de gemeente Utrecht om de opstaplaats te wijzgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb nog een tip voor u!

Het is tot 1 week voor vertrek mogelijk om uw op en uitstapplaats te wijzigen.

Uw skipas:

Bent u ervan op de hoogte dat u uw skipas kunt uitbreiden naar een groter skigebied? Ter plaatse is dit helaas niet mogelijk. Graag informeer ik u over de mogelijkheden.

Ik wens u namens Sunweb Vakanties een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

• Haring Harrie

Gepost door: sylv ()

Datum: 03 december 2013 17:43

Ik was ook benieuwd naar het antwoord en kreeg spoedig antwoord. Zie hieronder:

Je zou je mail ook nog hier naar toe kunnen sturen Sylv

info@gemeentelijkeombudsman.nl

http://www.gemeentelijkeombudsman.nl/

Ik heb hem hier naar toe gemaild, en heb nog geen antwood ontvangen. Er staat dat ze binnen 5 dagen moeten reageren

Dussss jullie hoefe nog niet voor de tv te gaan zitten

Heb wel een pauze filmpie voor jullie van afgelopen zomer in Braziel mocht je je vervelen !!!!!!!!!!

http://vimeo.com/77228872