Wintersport 2014 magazine van ANWB is uit

• ronaldski

De ANWB special Wintersport 2014 is uit. Het blad is voor ANWB-leden gratis af te halen, maar voor € 2,50 heb je hem in de bus. Tenzij je dicht bij een ANWB-kantoor woont, is dat nog altijd goedkoper dan benzine en parkeren (:P).

• kootje

De fiets ronald!>:D<

• ronaldski

De fiets is een prima optie en dat deed ik in het verleden ook wel. Maar het is meer dan eens voorgekomen dat het blad in zowel Baarn als Hilversum niet leverbaar was. Dan is de lol er snel af. Dus ik bestel het gewoon via de ANWB-webshop en fietsen doe ik wel een andere keer.

• kootje

(tu):D

• Skimiepie

Bedankt voor de tip, heb m van de week meteen even opgehaald. Op de fiets :-) voor 600 meter kan ik natuurlijk niet de auto pakken :-)

Ben er nog niet aan toegekomen om te lezen, maar wat in t vat zit…

Skimiepie aka skimutsdiedrforumnaamnietmeerwist

• Vincent (ski.startpagina.nl)

Net Besteld, gisteren bij de ANWB winkel langs geweest, echter is de winkel net verbouwd dus buiten stond al een rij. Dan maar de webshop optie. ik ben benieuwd.

• Vincent (australie)

Net het pakketje binnen gekregen samen met de ski-atlas 2014. Het ANWB magazine ziet er goed uit uit, eerste indruk is in ieder geval in orde. Het is wat commerciëler dan de Anton van winstersporters.nl maar daarvoor is het dan ook gratis.

Alleen de kop op de voorpagina naar het artikel “waar skiet onze Koning” op de voorpagina is een beetje op het randje. (maar goed, het magazine is natuurlijk al ergens in mei/juni gemaakt.)