Leuk hotel/gasthof langs de A9 (tussen Nurnberg en Ingolstadt

• Vincent (ski.startpagina.nl)

Wij rijden nooit in 1 dag naar Oostenrijk maar stoppen meestal ergens langs de A9 of de A3, meestal op de bonnefooi, zodra het druk wordt zoeken we een gasthof of hotelletje op.

Echter willen we komend jaar wat meer zekerheid, dus weet iemand nog een leuk en goed hotel of gasthof in de nabijheid van de snelweg maar een leuk dorpje mag natuurlijk ook.

• Marinus

Hier al eens gekeken? http://www.linksundrechts.com/

• Els

Of bij booking.com. Veel mogelijkheden die je op het laatste nippertje nog weer af kunt zeggen (wel naar de voorwaarden kijken want is niet bij alle boekingen het geval). Ik maak er vaak gebruik van omdat je vooraf niets hoeft te betalen. Je betaalt gewoon in het hotel. En de vele beoordelingen van de accommodaties zijn ook handig.

Dank voor de tips, die links&rechts is echt een toppertje. Die kon ik op een of andere manier niet meer vinden. Bij Booking.com boekten wij vroeger ook onze overnachtingen.

Vorig jaar raakten we t.h.v. Ingolstadt in een nogal hevige sneeuwbui,op dat moment zoekt dus iedereen in 1 x een hotel, gelukkig wel wat gevonden maar het was een hele bijzondere ervaring.

• Janneke

Die Links & Rechts heb je ook in gedrukte vorm (ANWB, ca. 10 euro).

Erg handig om in de auto bij je te hebben. Als je dan bijv. door slechte weersomstandigheden opeens eerder dan gepland een overnachting moet zoeken, is zo'n boekje erg fijn: je weet precies bij welke afslagen er welke pensions of hotels zitten, hoe ver van de snelweg, hoe duur, of je er ook kunt eten, etc. Telefoonnummer erbij, dus desnoods bel je er even heen…het heeft ons op een laat tijdstip al eens goed geholpen.

• kootje

Zal hem toch eens aanschaffen. In de auto ook altijd de Campanilegids.

De link & rechts der Autobahn 2013 is ook bij bol.com te bestellen dat heb ik dus net gedaan.

Zoals het er nu naar uitziet krijg ik voor de wintersport de nieuwe auto. Dat wordt nog even passen en meten, van een stationwagon naar een wv-upje.

• Marinus

Dakkoffer op een UP-je? Kom je dan nog vooruit?

haha, nee ski's liggen al in Oostenrijk… (en blijven daar ook liggen) en dan is er op eens heel veel ruimte in zo'n up-je (denk ik)

• ronaldski

Als je in je upie gaat wel (:P).