Wie wat waar??

• kootje

Dat valt toch wel mee Joep?

Ik heb me nog steeds voorgenomen, dat wanneer het zo uitkomt ik je nog eens in levende lijve kom bewonderen.

Maar ik kom hier toch ook nog wel kijken hoor.

• kootje

Een van de leuke dingen was toch een soort van ons-kent-ons, veel trouwe prikkers die regelmatig terugkeerden en een bijdrage leverden waardoor je het idee kreeg dat je elkaar een beetje kende

Precies, dat gevoel had ik ook.

Maar ik kom hier nog wel, dan maar de laatste.

Als hier definitief stop laat ik dat wel weten.

• Janneke

kootje Schreef:

——————————————————-

> Ik heb me nog steeds voorgenomen, dat wanneer het

> zo uitkomt ik je nog eens in levende lijve kom

> bewonderen.

Grappig. Ik herinner me opeens dat ik Joep al wel eens had zien optreden, maar toen nog niet wist dat Joep Joep was, en daar eigenlijk pas min of meer achter kwam tijdens onze prikkersontmoeting bij Snowworld in Landgraaf in 2010. Jeetje, dat is alweer 3,5 jaar geleden!

• ronaldski

Ook ik heb een beetje het gevoel van: “de koek is op; zo'n beetje alle vragen zijn al gesteld”. Maar van het skiforum wordt ik ook niet echt warm. Veel onpersoonlijker en een heleboel mensen die reageren, maar niets te melden hebben. Dit forum oogt oubollig, maar is vele malen compacter dan het skiforum, waar je door hele lappen, vaak nutteloze tekst, moet scrollen om een serieuze reactie te vinden. Maar ja het ziet er gelikter uit en daar zullen nieuwkomers eerder op vallen. Ik blijf dus dit forum volgen, maar zal heel af en toe ook op het skiforum kijken of daar een interessant onderwerp is.

• Joep

Haha dat was toch wel een gezellige dag in Landgraaf/Maastricht!

En Kootje, vergeleken met mijn vrouw ben jij volstrekt apathisch op Facebook :-)

Maar 17 januari staan we weer in Tivoli met de band hoor, kom lekker kijken! En op Koningsnacht en koningsdag (vrijdag en zaterdag dit jaar) staan we ook weer in Utrecht op Domplein resp. Ledig Erf. En op 14 december a.s. in café De Poort. Of ben ik nu aan het spammen? Nou ja daar heeft toch bijna niemand last van :D Oh en we gaan trouwens ook nog spelen bij de Alternatieve Elfstedentocht bij de Weissensee. Daar is ook een skipiste dus dat is toch on topic!

• kootje

ik zal wel eens kijken Joep, Je weet het maar nooit. Zie zo maar mijn nieuwe topic.

• kootje

Helemaal mee eens ronaldski. En er is niks verkeerd aan om je gezichtsveld te verruimen. Kun je nieuwtjes van daar, naar hier doorgeven.