Wat mij betreft, mag het sticky bij de Wie Zat Waar ook wel verdwijnen. Achterhaalde informatie.
Daar ben ik ook bang voor. Maar dit is niet het enige forum dat daar aan lijdt. Google maar eens op wintersportfurom, skiforum etc. etc. Zo gaan die dingen. En voor mij geldt dat ook. Ben hier ook niet meer iedere dag te vinden. Ik ski niet meer, appartement verkocht, maar ik kom zo af en toe toch nog wel even kijken. En in februari ga we toch nog 2 weken naar Fügen. De familie verheugt zich en ik ook.
Groetjes Ali
Dat hoop ik ook voor je. Het is niet zozeer de ouderdom, maar na de breuk rondom de heupprotese is het niet meer goed gekomen, na de nieuwe heup was het trouwens ook niks. Jammer, maar gelukkig kan ik nog wel van de sneeuw genieten en ja soms doet het zeer als ik ze lekker naar beneden zie komen op de ski.
Ik denk dat dat komt, omdat men eerst zal zoeken op wintersport en daarna naar ski. Misschien komt het omdat er veel snowboarders (vooral onder jongeren) en minder skiërs komen. Ik verzin maar wat. Gaan we toch met z'n allen naar het wintersportforum. Ik kijk daar ook wel. Maar als je nu bv Snowtalk bekijkt, daar is het inmiddels helemaal dood. Ach weet je als je in de sneeuw geinteresseerd bent, kom je elkaar vanzelf weer tegen elders. Ik heb nog niet gekeken, maar Skiester zal ook wel op Wepowder te vinden zijn.
Jij kunt nog zien hoeveel er hier komen. Wij niet meer, dat kon vorig jaar nog wel.
Gr. Ali
Ja, inderdaad is het wel zo'n beetje afgelopen. Moet ook zeggen dat na al die jaren ouwehoeren over hetzelfde onderwerp het ook wel een keer ophoudt natuurlijk. En mensen besteden hun tijd nu aan Facebook (he Kootje :-) ), Twitter etc. Ik kijk ook af en toe op wintersporters.nl. Lijkt inderdaad het best bezochte forum te zijn maar ook niet echt vreselijk boeiend en heel veel anonieme gasten met “wie weet er een leuk hotelletje in….”.
Ook een ander drukbezocht forum dat ik vaak bezocht is danig aan het afkalven, dus het is echt niet enkel hier….
Maar goed ik kom af en toe nog eens kijken. Kleine moeite toch ()
Tja, ik merk dat ik zelf ook steeds minder hier kom, en denk dat dat bij een ander forum hetzelfde zou zijn. Na een aantal jaar veelal dezelfde verhalen, is alles onderhand wel uitgemolken. Een van de leuke dingen was toch een soort van ons-kent-ons, veel trouwe prikkers die regelmatig terugkeerden en een bijdrage leverden waardoor je het idee kreeg dat je elkaar een beetje kende, en natuurlijk de wie-wat-waar-lijst en de reisverslagen. Maar met zo weinig reacties (een dikke maand voor de kerstvakantie, wanneer het wintersportseizoenen voor velen van start gaat, en nauwelijks 5 reacties per dag, dat waren er jaren geleden rond deze tijd minstens 10 of 20 x zo veel), geen aanmeldingen meer voor wie-wat-waar en een drastische terugloop in de plaatsing van reisverslagen, loopt ook dit forum een langzame doch natuurlijke dood, vrees ik.
Maar ook ik blijf af en toe hier terugkomen hoor, toch een soort nieuwsgierigheid :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?