Ik ben Vincent, ik heb enkele maandjes geleden de ski.startpagina.nl overgenomen. Ik ben getrouwd met een Oostenrijkse en ben dus ook meerdere keren per jaar zowel zomers als 's winters te vinden in dit Alpenland. Mijn favoriete ski gebied ligt dus ook in Oostenrijk. Onze vaste plek is het ski gebied Skijuwel en dan met name het gezellige authentieke plaatsje Alpbach.
Ik ben al ruim 10 jaar een skiër, maar voor 2014 wil ik het snowboarden een keertje proberen.
Wat zijn de plannen met de ski.startpagina.nl en het prikbord:
de startpagina is al helemaal in een nieuw jasje gestoken, de oude niet werkende links zijn vervangen en deels geactualiseerd. Verder is de pagina opgeleukt met fotootjes en wat videootjes. Op de startpagina staat ook een blokje met de 5 meest actuele berichten van dit prikbord. (deze kun je trouwens ook zelf plaatsen in bijv. een RSS reader)
Het prikbord: Dat is een lastig verhaal, de software is namelijk verouderd en is aan het instorten, dat hebben de meeste wel gemerkt met de privé berichten en de regelmatige uitval van het prikbord. Het goede nieuws is, dat startpagina aan het ontwikkelen is geslagen en dat een nieuw prikbord aanstaande is. Momenteel wordt er in beta stadium door een aantal andere beheerders getest. zodra er meer nieuws bekend is laat ik dat natuurlijk zo snel mogelijk weten.
Vragen. opmerkingen, reacties?
Gewoon op het prikbord, of via de target="_blank">e-mail of het contact formulier