Personenbus huren voor wintersport?

• Jordi1978

Hallo Forumleden,

Ik begrijp van veel wintersporters dat het nog al een groot probleem is om voor een goede prijs een personenbus of MPV te huren incl. winterbanden en sneeuwkettingen.

Hierom wil ik graag mijn ervaring delen over www.autoverhuurapeldoorn.nl

Na lang zoeken zijn we begin 2013 terecht gekomen bij deze auto verhuurder.

Via marktplaats en google kwamen zij een aantal keer bovendrijven na mijn zoekopdrachten.

We hebben bij hun uiteindelijk een 9 persoons Mercedes Sprinter gehuurd voor onze wintersportvakantie in Oostenrijk.

We gingen 10 dagen met zijn 8en naar Westendorf en hebben voor de complete periode iets minder dan € 800,- betaald.

Hier was alles wat we nodig hadden bij inbegrepen, winterbanden, sneeuwkettingen, veiligheidhesjes, wegenwacht etc.

Alle gereden kilometers (ong. 2100) waren ook bij de prijs inbegrepen.

We zijn daar vriendelijk ontvangen en waren ook snel weer onderweg.

Het is ons zeer goed bevallen en komend jaar zullen we hier zeker weer terugkomen.

Ik hoop hiermee andere wintersporter te hebben geholpen zodat ook zij niet meer met meerdere auto's achter elkaar aan hoeven rijden naar de wintersportgebieden…

• Joep

Dank voor de tip. Op zich heb ik voor een vergelijkbaar bedrag bij Europcar ook een bus gehuurd vorig jaar, maar dat was niet voor een volle week. Het was inderdaad wel even zoeken. Als je enkel afgaat op internet wordt het lastig. Even bellen naar een filiaal werkte bij mij prima: op het internet is gewoon niet alles te boeken wat er is.