GEBOEKT

• sylv

hoi

kan je misschien een hint geven? misschien dat ik dat iets weet?

heb namelijk ook ander mail adres gehad?

• x10

Hé Sylvia,

Ik heb nog wat oude threads van je doorgelezen. Ik geloof dat de persoon die ik in het hoofd heb niet dezelfde is als jij. Helaas

Maar voor de check de volgende hint. Tot 2 of 3 jaar terug, 2 seizoenen 1 keer per week skien in het hoge noorden van Nederland tijdens het winterseizoen.

Komt er iets bekends in voor?

Ik ben benieuwd.

Groetjes,

x10

• Sylv

hoi,

dat ben ik niet!

groet

sylv

• x10

Hé Sylvia,

Nee, jammer.

Wel leuk om naar Les Menuires. Ik begrijp dat je er al vaker bent geweest. Voor ons is het het top gebied. Het is net als schaatsen bij ons in de winter. Je pakt niet gewoon een paar pistes steeds opnieuw, maar skiet van dorpje naar dorpje, zoals wij een schaatstocht van dorp tot dorp maken.

(oh probeer trouwens niet te gaan schaatsen nadat je net van skien terugkomt. Dat komt qua houding echt niet goed. (:P)

Wij zitten het lift in Les Menuires in de wijk reberty 1850 of in Bruyères. Ik geloof dat jullie daar heen gaan. Het is daar wat rustiger, gemoedelijker dan bij la Croissetes.

Ik heb vandaag gekeken in Brixen im Thale , soelden Hinterglemm, Chatel, en Les Menuires. voor 3e week januari en 22 februari. We weten nog niet wat we nu echt willen. Wat een luxeprobleem om je daar druk om te maken.

Ik ben eigenlijk ook wel toe aan een gebied waar we nog niet zo vaak zijn geweest. We houden ook wat rekening met de vakanties van andere landen. Als wij nl de 22e februari vakantie hebben dan heeft Duitsland geen vakantie en het zuiden en midden van Nederland ook niet. Dan kan het wat rustiger zijn in Oostenrijk. Frankrijk heeft dan wel helemaal vakantie en dus kan het daar wat drukker zijn.

Afwachten dus wat het wordt.

Voor jullie is het in ieder geval helemaal rond. Dat geeft ook wel weer rust.

Groetjes,

x10

• Sylv

hoi,

Ik ben al menig maal in les menuires geweest. we zitten nu naast de bruyres lift.. ja zeker weten rust.. haha! was al veel weg voor 3 week maart.. ??

chatel ben ik ook een keer geweest. Het nadeel was toen dat het een slecht sneeuw jaar was en dus geen sneeuw lag in chatel , was wel in maart.. Je moet dan elke keer met de skibus naar een ander dorp..

groet

sylv

• kootje

We zijn ook heel benieuwd. De voorkeur ging inderdaad uit naar Kaltenbach omdat je dan regelrecht naar boven kunt. Helaas niets meer vrij. Ik denk dat het voor de kleinkinderen wel leuk zal zijn op het Spieljoch, kunnen ze waarschijnlijk ook alleen naar boven. En dat we de auto moeten gebruiken is ingecalculeerd. We zullen het beleven. Weet je het is weer eens heel iets anders.

• kootje

Dank je sylvia voor de info. Inderdaad staat een bezoek aan nhet zwembad, met de wellness op het programma.

Verder kom ik er niet uit of er een pas voor voetgangers is. Ben inmiddels wel zover dat je een of andere kaart kunt kopen en dan kun je 1 x per dag naar boven en beneden. Misschien dat iemand anders hier informatie over heeft. Grappig de Kaisersmarnn heb ik de kleinkinderen als beloofd. Vraag.; wat is dat? Nou gesneden pannekoeken met suiker. Antwoord: O, dat hoeft niet, we eten hem zo wel. Hahahaha.

• sylv

kootje Schreef:

——————————————————-

> Dank je sylvia voor de info. Inderdaad staat een

> bezoek aan nhet zwembad, met de wellness op het

> programma.

> Verder kom ik er niet uit of er een pas voor

> voetgangers is. Ben inmiddels wel zover dat je een

> of andere kaart kunt kopen en dan kun je 1 x per

> dag naar boven en beneden. Misschien dat iemand

> anders hier informatie over heeft. Grappig de

> Kaisersmarnn heb ik de kleinkinderen als beloofd.

> Vraag.; wat is dat? Nou gesneden pannekoeken met

> suiker. Antwoord: O, dat hoeft niet, we eten hem

> zo wel. Hahahaha.

voor de zomer heb je zillertalcard misschen heb je zoiets ook wel in de winter. Voor de zomer kon je informatieboekjes aanvragen via de Toeristinfo… misschien kan je een mailtje sturen naar Toeristinfo van Fugen… Zij weten vast het antwoord.

• kootje

Bedankt. Ik heb al wat info aangevraagd en al binnen ook. Ik had al iets gelezen over zo'n kaart, maar kon niet vinden wat je er nu precies mee kon doen. We sturen gewoon een berichtje en dan komt het antwoord vanzelf.

• Snowy

Ook ik heb geboekt (eigenlijk al in april): 3e week van maart in… Chatel!

Voor mij hetzelfde verhaal, ik wil eens een keer naar een ander gebied. Prachtig chalet geregeld voor 18 personen tegenover de Linga-gondel.