Ik kom net uit het Zillertal en de eerste sneeuw is al weer gevallen! Het is een groot gebied maar niet aan ééngeschakeld. In het dorp en omgeving is genoeg te doen voor niet skiers. in de zomer rijd er een stoom treintje. weet niet of die ook in de winter rijd.
Bij konditurei (?) in het centrum heb een voor kinderen een speeluimte binnen.
Sneeuwzeker weet ik niet veel van! op loc van trein stond wel iets over Schnee garantie. Heb wel al veel sneeuw kanonen gezien….
Het nadeel vind ik dat als je niet skier ben en er ligt beneden geen sneeuw je niet met de kleintjes in de sneeuw kan spelen en je elke keer met de lift omhoog moet! Weet niet wat de prijzen zijn in winter of er een speciale wandelpas is. maar dat staat vast op de site van zillertal.at. Als je per keer moet betalen dan wordt het best duur! in Mayrhofen is er een zwembad en in fugen is er ook een mooi nieuw zwembad met leuke glijbanen en kinderbad en speelhoek met glijbaan en bouwhoek. ( thermen). zwembad in fugen is niet goedkoop maar kinderen tot een bepaalde leeftijd zijn gratis.
Je hebt zo wel in de buurt van de Ahornbahn en de penkenbahn acco's. maar heb ik geen ervaring meer!
succes met zoeken!
groet
sylv