beste wintersportgebieden

• kootje

Wij willen graag met 9 personen, en gisteren vroeg ik het aan de kleinkinderen. Je raad vast wel waar die naar toe wilden, zelfs deze zomer willen ze weer een weekje. Maar ik denk dat ik voor de zomer nu toch maar eens iets anders ga boeken. Ergens op een camping, liefst in een tent (verzoek) met een beek naast de deur. Iemand nog suggesties?:D

• Marinus

Snowy Schreef:

——————————————————-

> maar in Oostenrijk lijken ze niet te bestaan of

> zijn ze belachelijk duur.

Dus alle skigebieden in Oostenrijk zijn beroerd? Misschien leg je de lat wel erg hoog?

Overigens hier al gekeken?

• Serfaus

Tsja Snowy,

Je wil de accomodaties in Frankrijk toch toch met die in oostenrijk gaan vergelijken ? want in Frankrijk zijn bijna alle accomodaties klein en sober en dan is het dus ook duur. In Oostenrijk hebben heel veel accomodaties zelfs wellness in het huis en dat zit ook bij de prijs inbegrepen dus een plus punt

• kootje

Daar ben ik wezen kijken in de zomer. Mooie appartementen, wat ik er zo van gezien heb.

• kootje

Dat soort accomodaties heb je in Frankrijk ook. Zeker de nieuw gebouwde complexen zijn niet meer van die bezemkasten. Maar ja die zijn ook niet goedkoop. En volgens mij zat Snowy in een chalet in Vallandry. Ook niet het eerste het beste onderkomen. Bovendien is wintersport met een beetje accomodatie over het algemeen niet goedkoop.

• Marinus

kootje Schreef:

——————————————————-

Niet:

> onderkomen. Bovendien is wintersport met een

> beetje accomodatie over het algemeen niet

> goedkoop.

Maar:

> onderkomen. Bovendien is wintersport met een

> beetje accomodatie over het algemeen niet

> goedkoop.

• Marinus

Leuk gebied, niet al te groot. Voor een keertje wel leuk.

Dit al gelezen?

• skiester

Nou ik ben er wel geweest en vond er eerlijk gezegd geen klap aan. Vergeleken bijvoorbeeld Zermatt is het heel druk en nauwelijks goedkoper, en vond het eigenlijk weinig afwisseling brengen. Het was zeker niet slecht, maar ook erg gevoelig voor de zon (papsneeuw en dus ijs in de ochtend). Het is dus heel persoonlijk zo'n verkiezing.

• kootje

Ja, had ik gelezen, wij waren daar in november 2009 dus niet echt zomer maar herfst. Toen was dat complex bijna af. Nog geen bewoners of vakantiegangers en kon je het goed bekijken.

• kootje

Oké je hebt gelijk.