wie weet leuk restaurantje les arcs

• sylv

We gaan volgende week naar Les Arcs 2000 en wie weet er in Les Arcs een gezellig /goed restaurantje waar je streek/regio ( tartiflettie ect) gerechten kan eten voor lunch en/of diner. ik heb hier op de site al een keer tips gezien, maar ik kan het nergens meer vinden. Hoeft geen tips te zijn op de piste, wij hebben een kleine van 2 bij ons

Alvast bedankt!

groet sylv

• kootje

In Village 1950 prima restaurants. Makkelijk te bereiken, met de gratis lift (Gabriolet) tussen 2000 en 1950. Moeilijk uit te leggen waar het zich bevindt. Ligt op de hoek langs de piste vallee de l'Arc. Niet zelf gegeten, maar van horen zeggen. In 2000 hebben we op de hoek waar het skigebied begint (met je neus naar het skigebied toe en dan links in het nieuwe gedeelte) wel eens koffie gedronken, zag er gezellig uit, maar hoe het eten is, geen idee. Ga gewoon eens kijken en loop er langs. Menukaarten hangen meestal zichtbaar buiten. Kun je zelf kiezen. Ik heb in Frankrijk eigenlijk nog nooit slecht gegeten. Veel plezier in ieder geval.

• Yvonne

In Arc1950: Luigi's, en ook het restaurant daar tegenover (a/d linker kant als je van de piste afkomt).

Veel plezier!

• sylv

Dank jullie voor de tips! ga zeker daar kijken…

groet

sylvia

• Janneke

Kijken even op de pistekaart, Les Chalets d'Arc, kun je erg lekker en authentiek eten (maar pas op, een stukje bosbessentaart kost er minstens 10 euro)!

http://ski.startpagina.nl/prikbord/11061278/reisverslag-plagne-montalbert—la-plagneparadiski#msg-11061278