Filmpie Wintersport Saint Sorlin D'Arves

• Haring Harrie

Haring Hai Richardt Productions Presents:

2013 Wintersport Saint Sorlin D'Arves

Lekker weekie met de Moiden on the snowboard

Elke dag zon en hele goeie Sneeuw

Goed eten en een gezellig doolhof hotel

Zet hem op HD voor top beeldt

Meiden bedankt voor de fantastische week !!!!!!!

http://vimeo.com/60941704

http://www.youtube.com/watch?v=c2xinSdDbkg&list=UUgvZ-G79kxSLF4IpYsKOSKg&index=1

• ronaldski

Leuke filmpjes die doen verlangen naar wintersport. Nog een opmerking. Het nadeel van filmpjes is dat je ook de skistijl kan beoordelen. Het is opbouwend bedoeld en ik wil vooral niet zuur doen, maar mijn advies is om eens een paar daagjes les te nemen. Zowel de skiester in het witte jack als de skiër in het rode jack (dat ben jij waarschijnlijk) staan veel te veel rechtop en draaien behoorlijk met hun bovenlichaam. Met een paar lessen raak je dat zo kwijt en geniet je in de toekomst nog meer van fantastische weken. Succes.

• Skimiepie

Idd lustopwekkend! En dan bedoel ik skilust :-D

Zou willen dat ik zulk leuk beeldmateriaal van mn skivakanties had!

• Haring Harrie

ronaldski Schreef:

——————————————————-

> Leuke filmpjes die doen verlangen naar

> wintersport. Nog een opmerking. Het nadeel van

> filmpjes is dat je ook de skistijl kan beoordelen.

> Het is opbouwend bedoeld en ik wil vooral niet

> zuur doen, maar mijn advies is om eens een paar

> daagjes les te nemen. Zowel de skiester in het

> witte jack als de skiër in het rode jack (dat ben

> jij waarschijnlijk) staan veel te veel rechtop en

> draaien behoorlijk met hun bovenlichaam. Met een

> paar lessen raak je dat zo kwijt en geniet je in

> de toekomst nog meer van fantastische weken.

> Succes.

Hallo Ronald

Ik ben heel laat begonnen met skiën en heb een jaar les gehad en ben een paar keer op de borstelbaan geweest. Inderdaad kan het allemaal veel beter. Maar ik kom overal van af: zwarte , rode pistes of boegels maakt me niets uit.

Eigenlijk heb je gelijk maar ik heb er geen zin in,

Weer in zon klasje en mijn vrouw denkt er net zo over. We hebben er veel plezier in in ieder geval

Ik denk ook dat we zo vastgeroest zijn in onze stijl dat het moeilijk lijkt het weg te krijgen, of heb ik het mis ???

• skiester

in een klasje krijg je dat waarschijnlijk niet weg. Beter paar privelessen of de rollerbaan in NL nog s proberen. Betere techniek gata je wel helpen als je ergens terecht komt waar het lastig is door slechte sneeuw etc!

• Haring Harrie

skiester Schreef:

——————————————————-

> in een klasje krijg je dat waarschijnlijk niet

> weg. Beter paar privelessen of de rollerbaan in

> NL nog s proberen. Betere techniek gata je wel

> helpen als je ergens terecht komt waar het lastig

> is door slechte sneeuw etc!

Je heb helemaal gelijk, maar ……….

Op de rollerbaan ben ik geweest en privélessen heb ik van vrienden gehad die me aanwijzingen hebben gegeven. En een echte privé leraar vind ik te duur, het is al duur genoeg met zijn 4en op wintersport

Voor mezelf heb ik er geen problemen mee en ik kom echt overal van af, meer dan op karakter dan op techniek.

• ronaldski

Beste Haring Harrie.

Nog een late reactie, maar afgelopen 2,5 week heb ik op de latten gestaan. Ik kan begrijpen dat je op een gegeven moment niet meer wil lessen. Zeker als je met vakantie bent. Dan wil je van je vakantie genieten en niet iedereen wil dan in een klasje zitten, hoe gezellig dat ook kan zijn. Maar te oud om van een paar basisfoutjes af te komen ben je nooit. Juist de verkeerde houding van je bovenlichaam tijdens de bochten afleren heb je met een paar lessen zo onder de knie. Daar heb je dan wel een echte leraar voor nodig en niet een paar vrienden die raad geven, hoe goed ze ook kunnen skiën. Dure privé lessen zijn helemaal niet nodig. Uit eigen ervaring weet ik dat één seizoen op een kunstsneeuwbaan of borstelbaan in Nederland voldoende is. Je moet dan wel goed aangeven wat je wilt verbeteren, zodat ze je in de goede klas kunnen indelen. Het resultaat is een betere skihouding en in veel meer situaties een betere controle op snelheid en richting van het skiën. Ook zonder les wens ik je nog veel skiplezier in de toekomst. En we willen graag leuke filmpjes blijven zien. Ronaldski.

• Haring Harrie

Hee Ronald

Bedankt voor je reactie. Ik zal het voor volgend jaar overwegen.

Gr Richard

• Haring Harrie

Ook zonder les wens ik je nog veel skiplezier in de toekomst. En we willen graag leuke filmpjes blijven zien. Ronaldski.

http://www.youtube.com/watch?v=WSXmHbha6X0

• CS

Leuk filmpje!

Je ziet duidelijk dat het apres ski gehalte in Oostenrijk een stuk hoger is dan in Frankrijk ;-)

Welk programma gebruik je voor de montage?