Ik moet toch even mijn verhaal kwijt. Halverwege Januari was ik op zoek naar een paar Armada TST´s. Na goed zoeken kwam ik er achter dat deze bij sport-conrad toch wel 40 euro goedkoper waren dan in Nederland. Omdat ik ook een helm, goggles en nog wat meer spullen zocht heb ik ze gemailed met de vraag of er nog wat korting mogelijk was. Ik gaf toch in totaal meer dan 1000 euro uit. Ik kreeg een beetje een kribbige mail terug met dat ze al absoluut de laagste prijs hadden. Voor alles behalve de ski's viel dat wel mee maargoed, toch maar besteld. De spullen & ski's waren na een dag of 5 in huis. Mijn goggle niet, gemailed, na 2 dagen een reactie dat deze in februari zou komen, na mijn vakantie. Jammer. Nouja, met de oude goggle op vakantie dan maar.
Eind Januari op vakantie gegaan, heerlijke trip tot dat ik een flinke klapper maakte en de voorkant van één van mijn bindingen loskwam. Direct naar de locale shop gegaan. Zij konden niet echt achterhalen waarom deze was losgeschoten, wel repareren. Volgens hun zou het kunnen dat één van de schroeven was dolgedraaid. Met wat speciaal spul en een dikkere schroef ofzo hebben ze het gerepareerd. Rest van de week nog wel een dag op geskied maar wel wat terughoudender. Had nog een ander paar bij dus daar heb ik daarna het meeste op geskied.
Thuisgekomen Conrad gemailed met het verhaal. Kreeg ik een reactie dat ze door de reparatie niet meer goed konden achterhalen wat er precies mis was met de binding. Daarnaast is het door mijn val waarschijnlijk geen garantie. Ze gaven aan dat als ik de ski opstuur dat ze het nog wel willen beoordelen. Maar voor zo'n pakket kost me dat 50 euro! En daarnaast mogen bindingen op een ski toch niet zomaar loslaten? Daarom hier: een dikke onvoldoende voor de service en de ervaring! Onvriendelijke klantenservice, geen korting en geen after sales! Heb de ski ivm de kosten nog steeds niet opgestuurd.