Effe tussendoor

• Sjaal

Over 4 weken de tweede skiweek, maar ik kan niet meer wachten. Dus, morgen een vrije dag genomen, wekker om 04.30 gezet en vol gas naar Winterberg. Effe een dagje in de sneeuw, latte met een appeltaartje, een goulasch soepje en dan vrijdagavond weer voldaan thuis.

Gek? Wellicht…..

Groet

Sjaak

• JPS

Hehe, mooi toch? Gewoon omdat het kan!

• Janneke

Gek, nee hoor, geniet ervan! (ik ben ooit op vrijdagavond met de skitrein naar Kirchberg gegaan, zaterdag de hele dag geskied en aan het eind van de dag een hapje gegeten, en 's avonds weer met de skitrein terug, zondagochtend weer thuis).

• Sjaak

@ Janneke,

Dat skitrein verhaal van je herinner ik mij nog. Stoere aktie. Ik heb toen ook serieus overwogen dat ook te doen. Is er niet van gekomen.

Het dagje Winterberg was echt genieten. Alles in verhouding natuurlijk, het zijn niet de Alpen, maar sneeuw is sneeuw. En, die Duitsers timmeren best aardig aan de weg met de skiliften. Een stuk of 6 snelle stoeltjesliften van 4 tot 8 personen staan er inmiddels, naast het bekende gedateerde spul.

Dus…. aanstaande zondag waarschijnlijk nog een keertje :-)

Sjaak

• ronaldski

Eendaagse tochten worden sinds dit seizoen ook georganiseerd door Ski Experience. Dat is dan wel in combinatie met een dag intensieve instructie. De eerstvolgende Ski Experience is 15 maart.

Ik heb trouwens onlangs de Ski Experience in Zoetermeer gevolgd. Het was een pittige dag met video-opnamen en oortjes voor directe instructie. Ik vond het de moeite waard. Zoiets in Kirchberg doen lijkt mij ook wel leuk.