Hinderlijke popups

• Bert Martens

Sinds vandaag verschijnen er hinderlijke popups dwars door het eerste antwoord op een post.

Het bericht is hierdoor bijna niet meer te lezen.

Kan ik deze popups blokkeren, en zo ja hoe ?

Via de popupblokkering in het menu ‘extra’ lukt het me niet.

Als ik de blokkering bij ‘instellingen popupblokkering’ op ‘hoog’ zet kan ik geen bericht meer openen en bij ‘normaal’ komen de ze onverminderd en hinderlijk in beeld.

• Marinus

Tsja, zal wel een nieuwe vorm van reclame van startpagina zijn

Ghostery al geprobeerd?

• Bert Martens

Dit bedoel ik nu. Ik weet niet of het zo bij iedereen gaat.

Maar het bericht van Marinus kan ik dus bijna niet lezen door een popup met reclame.

• Marinus

Zit nu achter de laptop, met Ghostery en ik zie geen popups.

• kootje

Ik zie ze ook. Als je forumleden weg wilt hebben dan moet je dat op deze manier doen! Binnen de korste keren kunnen ze de startpagina prikborden wel stoppen dan. En ik heb dan dus geen Ghostery.

• kootje

Bij mij valln ze op verschillende plekken. Bij de meeste over Ga naar: en dan kun je Priveberichten en Logout niet meer aanklikken.

• Bert Martens

Hebbes

Installeer http://adblockplus.org/nl/chrome (Ook voor Mozilla, Firefox en Opera) en alle reclames en popups zijn weg.

• Rob

Inderdaad,

mateloos irritant en ik weiger om daarvoor extra sw te installeren.

Dus blijft er maar een optie over: Boycotten

Jammer, maar helaas …..

• Marinus

Die extra software houdt hier al heel lang een boel andere zooi tegen.

Maar ik ben bang dat dit de populariteit (wat er nog van over was) van dit prikbord niet ten goede komt :-(

• Rob

Tja, ik heb ook al genoeg draaien en dat werkt prima, behalve hier.

Blijft de boycot dus over, er zijn genoeg alternatieven (en een stuk levendiger!).