Dooie boel ?

• Roel

Dat is inderdaad een tijd geleden. Wel jammer dat het hier nu zo uitgestorven is. Hier is het toch een beetje begonnen voor mij met de weerberichten en daar ben ik het forum nog steeds dankbaar voor. Dat ‘te gelden maken’ is relatief, ik ben gevraagd. Ik had nooit gedacht dat ik uiteindelijk bij wintersporters.nl terecht zou komen en dit werk zou gaan doen. Ik hoop voor jullie dat het hier ook weer wat gaat leven :-)

• Marinus

Te gelde maken is verder oninteressant, feit is gewoon dat met het vertrekken van o.a. jouw weerberichten de aantrekkelijkheid van dit forum aan minder geworden is. In z'n huidige format zie ik weinig toekomst voor dit forum. Een puur dedicated forum trekt geen nieuwe bezoekers.

Al moet ik zeggen dat ik het forum van wintersporters.nl niet erg overzichtelijk vind. Moet elke keer weer goed door de berichten lopen om te kijken wat ik al dan niet gelezen heb.

• Roel

Marinus Schreef:

——————————————————-

> Te gelde maken is verder oninteressant, feit is

> gewoon dat met het vertrekken van o.a. jouw

> weerberichten de aantrekkelijkheid van dit forum

> aan minder geworden is. In z'n huidige format zie

> ik weinig toekomst voor dit forum. Een puur

> dedicated forum trekt geen nieuwe bezoekers.

> Al moet ik zeggen dat ik het forum van

> wintersporters.nl niet erg overzichtelijk vind.

> Moet elke keer weer goed door de berichten lopen

> om te kijken wat ik al dan niet gelezen heb.

Ik heb het maar een jaartje gedaan he. Op het wintersporters-forum krijg je, als je bent ingelogd, de laatste topicwijzigingen sinds je laatste bezoek bovenaan.

• CS

Ik moet zeggen dat ik hier ook al een jaar of 2 niet meer geweest was, die discussies over wel of geen winterbanden etc. die heb je op het laatst ook wel gehad ;-).

Maar eh..onze Mastodont Oscar, waar is die gebleven?

Het is alweer een jaar geleden dat hij wat heeft gepost…

• Marinus

Klopt, maar in de topics kan ik niet zien wat ik wel en niet gelezen heb.

• JW

Die dooie boel valt wel mee de laatste dagen :D

Doordat ik zelf al een paar jaar zo'n beetje gestopt ben met skiën kwam ik hier niet zo vaak meer.

Leuk dat het skiprikbord weer voorzichtig tot leven lijkt te komen.

Ik denk dat zo'n laagdrempelig forum beslist nog toekomst heeft.

Dat hangt vooral af van een vaste groep gebruikers, en voldoende nieuwe aanwas.

Daarvoor is misschien ook wel wat geduld nodig.

En bovendien is m.i. van belang wat de gebruikers er samen van maken.

Niet voor iedereen is wintersporters.nl de meest geschikte vorm !

• ronaldski

Helemaal mee eens. Dit forum mag er dan misschien een beetje oubollig uitzien, de manier van presenteren met uitklaplijsten en de rode tekstjes “nieuw” maak snel manoeuvreren naar de topics wel heel eenvoudig. Bij wintersporters.nl moet je door heel wat bladzijden scrollen om bij het eind te komen en omdat iedereen zonder ingelogd te zijn kan reageren, krijg je dus ook heel veel geneuzel tussen de relevante tekst door.

• kootje

X( Zo had ik het nog niet bekeken Joep, maar ik lig nu in een deuk?

Sorry @Lynn, niet persoonlijk bedoeld.

.

• kootje

Ik kwam bij de vraag over het skibrilglas ook een oude? of nieuwe? Nero tegen.

• Janneke

Nou, ik weet niet wat er gebeurd is, maar de laatste dagen is er opeens weer leven in de brouwerij…