Dooie boel ?

• Rob

Toevoeging:

Het is mij regelmatig overkomen dat ik antwoord gaf op een vraag en er vervolgens geen enkele reactie kwam.

De volgende keer denk je dan ook “zak er in, zoek het zelf maar uit”

• Joep

En laten we niet vergeten dat Facebook en Twitter veel mensen van een forum weghouden. Ze hebben nu hun eigen podium en dus minder behoefte ook nog elders hun plasje te doen :D

• kootje

Precies, social media. En dan hebben we ook nog “goeie vraag.nl”:D

• Chris (die andere)

Ja. inderdaad Daantje, nou dat je het zegt; Doov had inderdaad een apartement in Les Menuires kan ik me nog herinneren uit z'n berichten.

• MiTi

Als je Doov zijn berichten mist, moet je al sinds jaar en dag op wepowder zijn. Doov is nl. al jaren nooit meer op pistes te vinden ;)

• Janneke

Ik moet toegeven, ik ben zelf de laatste tijd ook wat minder aanwezig hier. Heeft niks met dit prikbord te maken. Gewoon, druk druk druk met van alles. En in het algemeen ben ik veel minder op internet te vinden dan een aantal jaar terug. Minder op facebook, minder op dit prikbord, gewoon minder achter die pc. Zat ik jaren geleden elke avond en in het weekend achter de pc, daar heb ik nu genoeg van. Zit de hele dag op mijn werk al achter de pc, dus 's avonds en in het weekend zo weinig mogelijk die pc aan en lekker genieten van andere dingen in mijn vrije tijd. Zo nu en dan kijk ik hier weer even, blijf het hoe dan ook toch steeds weer leuk vinden.

En oh ja, ik zal binnenkort eens even alle reisverslagen bijwerken in het overzicht!

• kootje

mij vergaat het net zo. Niet dat werken achter de PC maar gewoon andere dingen. Ik kijk nog wel, maar niet meer zo veel als voorheen.

• JW

de helaasheid der dingen :D

• Richard I

Maar een bladzijde terug klikken om op een oud draadje terecht te komen………

“Vroeger” kon je vaak ontzettend lachen op dit forum als er weer eens een, al dan niet serieus bedoeld, onzinnig onderwerp voorbij kwam. Ik mis dat wel eens.

• Joep

Ik vind de vraag van Lynn met een ''moeilijk hoofd", of ze het glas van haar skibril kan vervangen, wel grappig hoor :-)