verstelbare kinderskischoen

• sylv

ik heb verstelbare skischoenen ook een keer bij Perry sport gezien. geen idee of ze de zelfde kwaliteit hebben. Voordeel is wel dat je ze in de winkel kan passen.

• ronaldski

Skiester, je maakt mij wel nieuwsgierig.

Hoe werkt dat aanpassen aan een grotere voet dan? Ik wil het graag weten want ik zie graag dat mijn kleinkinderen (nu 3 en 1,5 jaar) over niet al te lange tijd ook gaan skiën (uiterraard als ze het leuk vinden). Ik kan natuurlijk op deze schoenen googlen, maar ik hoor het liever van een materiedeskundige ;).

• skiester

Eigenlijk hetzelfde als bij schaatsen en inlineskates. De achterkant kan verschuiven.

• skiester

Ze zijn ook wel in de winkel te koop, niet alleen bij internet. Ff bij importeur navragen. Ik zag ze (toen had ik ze al gekocht) bij Wiflo, maar dat bestaat niet meer!

• Ewald

Hier staat wel een aardig filmpje.

• Luthieneke

Ik haak even aan: hoe zit het met de maatvoering, klopt die een beetje? Net recente ervaring met de verstelbare schaatsen van Nijdam waarbij dat dus absoluut niet het geval is, vandaar mijn vraag.

• nyncke

Dank je wel voor de reacties. Zijn afgelopen zondag naar altastenberg geweest. Daar heeft ze skiles gehad en hebben we de schoentjes gekocht waar ze les op heeft gehad.

Maar als ze straks in de tweede serie van de schoenen kan is het zeker het overwegen waard

• skiester

ja die klopt volgens mij wel. De jongens hadden vergelijkbare maten in de normale schoenen.

• Luthieneke

Dank je!

• ronaldski

Duidelijk. Eén filmpje zegt meer dan 1000 woorden.