Het onderwerp zegt het al. Heeft er ienad ervaring met de verstelbare skischoen van Roces.
Wat is jullie ervaring en visie
Wij hebben dit jaar voor beide dochters 10 en 8 jaar) de verstelbare schoenen aangeschaft.
Ze vinden allebei dat ze beter zitten dan de eerdere schoenen die ze de afgelopen jaren aangehad hebben.
We hebben ze nog niet in de sneeuw uitgeprobeerd (dat komt over 2 weken) maar ze hebben er wel de cursus op de rollenbaan mee gedaan en dat ging prima.
Op Duitse forums zijn er wel veel meer ervaringen over te vinden. Zoeken via google.de
Wij hebben ze in Duitsland besteld bij Amazon.de en dat verliep heel goed. Het grappige is ook dat daar een prijsverschil is per kleur….
Dit is de site: Amazon.de
Zal eens gaan googlen. Bedankt.
En bij amazon zitten daar verzendkosten bij? Zo ja wat zijn die?
Je dochters hebben dus goede ervaringen op de rollerbaan. Mijn dochter (4) krijgt ook les op de rollerbaan. Maar ben bang dat als ik nu schoenen koop en se doen dan pijn of wat dan ook dat ze het dan niet meer leuk vind. Dus mss zondag in Duitsland eens kijken.
Ik heb ze al jaren in gebruik en zeer tevreden. Ik denk alleen wel dat ze in de grote versie 35-39 wellicht wat te slap zijn als de kids echt goed gaan skien, maar zolang ze nog beginners zijn is het geen probleem. de 30-34 is nu in gebruik bij kind #2 en dit is dus al 5 jaar achter elkaar! Net toen de jongste maat 30 kreeg groeide de oudste eruit! Ik heb geen klachten gehad van de jongens.
ik heb ze via internet gekocht ooit! das dus zeker 5 jaar geleden (waren ze net uit). Volgens mij via ebay.de. 2 paar: morris had de kleintjes maar die zijn weinig gebruikt. Hij is mee geweest op skivakantie vanaf heel klein en heeft in ski creches gezeten waar ie al met 2 jaar zou skien. Maar hij wilde nooit. Pas met 4 gingen de schoenen aan en werd er wat gehopst op skietjes en snel daarna kon ie in de schoenen van zn broer want toen had ie maat 30… Nee nummer 2 is niet echt als ik! Die doet het veeeel rustiger aan!
Nee serieus als je kleintjes hebt zijn ze ideaal want je hoeft zeker 3 jaar niet na te denken over skischoen passen: gewoon aanpassen aan huidige maat en af en toe eens vragen of de tenen niet klem zitten… Daarnaast hoef je ok niet steeds skibindingen af te stellen want de schoen blijft even groot.. En van de boys nooit klachten gehad over pasvorm.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?