We zijn er wss uit. We gaan naar een app in neustift met de carnaval. Nu is mijn vraag. Waar kan ik het beste skilessen nemen voor mijn dochtertje van 4 jaar. Het liefst met nederlandse leraren.
Nee hoor Kootje, kinderen hebben volgens mij een heel andere manier van communiceren dan ouderen. Binnen de kortste keren skieen ze samen en ´s zomers op het strand scheppen ze samen een kuil-berg, emmertjes en de hele rattaplan delend.
Ze steken elkaar gewoon een handje - schepje- emmertje toe en het ijs is gebroken. (tu)
Nina
nou dat is toch niet helemaal waar. Voor mijn kinderen was het ook geen probleem, maar ik zie toch dat het bij de jongste meer overtuigingskracht kost. De oudste zat met 5 jaar in een klas met alleen maar franse kids en een franse juf en dat ging prima, de jongste is veel meer gericht op echt vriendjes waar hij dan wel een beetje mee kan communiceren en dat ging ook wel, maar toch minder soepel. Dus het ligt deels ook wel aan je kinderen, met daarbij de aantekening dat als je zelf moeilijk erover doet, je kinderen er ZEKER moeilijk over gaan doen! Voor een kleintje van 4 (zeker voor meisjes heb ik gemerkt) is het heel belangrijk dat ze een pal vinden. Als ze de juf niet begrijpen is dat dan niet erg, want dan zijn ze lekker met zn 2en aan het klooien.
Hieruit blijkt maar weer het verschil van kinderen. Oudste kleinkind had niet zo moeite met anders-talig, maar vooral het begrip skiën. Hij zou maar eens wat kunnen breken (oma voor ogen houdend). Kleindochter, een echt meisje maakte het allemaal niets uit. Die wou ook, en moest en zou ook met de stoeltjeslift. Nu achter haar broer aan. Zo heeft elk kind wel zijn eigen ritme.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?