Begrijp dat het af en toe een beetje lastig is. Marinus en ik hebben een soort softe anti-spam regeling, waar ongewenste spam keihard wordt afgestraft, maar waar informatieve spam wordt getolereerd, omdat het informatief is.
Dus simpel gezegd: als iemand vraagt om een chalet in Frankrijk, dan moet je niet aankomen met iets in Oostenrijk of het reuzengebergte. Maar als iemand vraagt om een luxe chalet voor 14 personen en je hebt een luxe chalet voor 14 personen dan horen we dat natuurlijk graag!
Topic starts worden ook niet geaccepteerd, tenzij het (wederom) informatief of nuttig is. Dus als jij bijv als een soort vaste column 1 keer per maand of per week een topic opent met wat de sneeuwcondities zijn in jouw specifieke berg gat, met mooie foto's erbij en leuke tips (goede bergrestaurants etc) mag je daar best in de ondertekening even vermelden dat jij in dat specifieke berg gat een chalet hebt. In sommige twijfelgevallen sluiten we het topic zodat het uiteindelijk langzaam verdwijnt (als een soort compromis).
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Ik begrijp dat het soms wat subjectief overkomt (want - ‘wat is informatief of nuttig?’), maar ons (als ik ook even namens Marinus mag spreken?) lijkt dat nog altijd beter dat rucksichtlos alles deleten met een link erin.