Ski-partner gezocht

• Astrid

Hoi!

Ik wil graag paar dagen of hele week skiën in februari of maart 2013. Heb niemand om mee te gaan.

Totaal 4 of 5 jaar ski-ervaring, nivo blauw/rood.

Maakt me niet uit of je man of vrouw bent.

Ikzelf ben 41 jaar, houd niet van après-ski, wil gewoon skiën, eten, nog wat drinken en dan slapen.

Vind t wel veilig idee dat we een beetje op elkaar kunnen letten, en dat we een beetje kunnen kletsen.

Groetjes

• skiester

Er is hier iemand op het forum die reizen organiseert waar je je als eenling ook kunt aansluiten. Snowfriends heet dat geloof ik. Is ook hoofdzakelijk gericht op skien en niet op apres zover ik heb begrepen.

• Astrid

Dat is met zelf eten meenemen en koken?!? Ik wil niet koken, dus hotelletje met ontbijt en diner…

Lui hè ;-)

• Abel

je kan in maart nog met de vrolijke skiers mee ,naar Canazei in Italie

zijn al 14 mensen die mee gaan

voor meer informatie kan je Gerrit Bussink bellen of mailen gcbussinkgmail.com

wil eerst meer informatie ,vul dan bij google de vrolijke skiers in

Vr gr Abel

• skiester

Ja zo dacht ik er ook altijd over, maar als je met meer bent dan worden de kookdata ook verdeeld, en 1 keertje een lasagna in elkaar schuiven is toch de moeite niet… En als je echt niet wilt dan bestel je toch gewoon pizza's voor iedereen…

• andorfun@versatel.nl

Hoi Astrid,

wij zoeken nog een dame voor een reis op 1 maart.

Stuur een mail naar ;

adriaan.van.abeelen@versatel.nl voor meer info.

met wintergroeten.

• Janneke

Kijk anders eens bij Cirkel of bij Estivant, die hebben wintersport groepsreizen voor verschillende leeftijdscategorieën…

En laat je niet afschrikken door het woord “single”, vaak bedoelen ze gewoon “alleengaand”, m.a.w. je wilt alleen op reis (omdat je, zoals bijv. in jou geval, niemand hebt om mee te gaan) maar wel met de gezelligheid van een groepje…

• Yvonne

Bij Snowfriends deel je gewoon de taken en het komt neer op 1x (gezellig!) koken in de hele week. Het eten wordt voor je meegenomen, dus inkopen hoef je echt niet te doen.

En we gaan nog 1x uit eten.

Het is een gezellige groep en dit jaar gaan we wederom naar een ideale lokatie en accomodatie.

• Tina

Astrid,

Misschien is onze ski safari iets voor je, we vertrekken 18 januari en gaan skiën in de Italiaanse Dolomieten olv van skigidsen dagelijks in een ander gebied. Er gaan veel alleengaanden/alleenstaanden mee met onze reis.

Meer weten stuur een e-mail: gerardentinasmith@planet.nl

• hans

wij gaan eind feb begin maert een week skieen in oostenrijk ,wij hebben een appartement voor 6 pers terwijl wij met z,n 4 gaan

gezin met 2 kinderen als je zin hebt kan je mee !