Vraagje over Techno skies

• Ewald

Ik heb een vraagje over kinderski's van het merk Techno.

Waar komt dat merk precies vandaan en kan iemand hier iets zeggen over de algemene kwaliteit?

Voor mijn beide dochters heb ik nl. nieuwe ski's nodig en ik zie ze geregeld op marktplaats verschijnen maar aangezien het mij niets zegt ben ik op zoek naar info.

ALvast bedankt.

Ewald

• sameva

Hoi Ewald,ik neem aan dat je deze ski's bedoelt zoals op deze foto…linker paar!

http://i772.photobucket.com/albums/yy6/sameva_bucket/IMG_5973.jpg

Mijn jongste dochter(nu 6jaar) ski al 2 jaar erop en ik kan zeggen dat het hele fijne ski's zijn en ook een hele goede kwaliteit,zeker voor die kinderen.Eigenlijk wel een beetje verbaasd dat ze zo goed blijven,maarja dat is mijn mening. Dus ik zou zeggen doen!!!

• skiester

Leuke opberg methode!! Die ga ik onthouden!

Techno ski's staan qua prijs wat onder de atomics etc van deze wereld, maar ik zie ze heel veel en tenzij jouw kind race ambities heeft kun je ze prima kopen. Bestaat ook al lang want ik heb er als kind ook nog op geskied.

• Alex

Als ik me niet vergis is het een eigen merk van de InterSport.

Ze hebben meerdere artikelen van dit merk (oa tennisrackets).

TecnoPro is het toch?

• Janneke

Haha, niet alleen een handige opbergmethode, maar ook nog eens leuke wanddecoratie!

• kootje

Was ook gelijk mijn gedachte. Leuk opbergsysteem.

• Ewald

Bedank voor de info.

Ik heb via marktplaats de skies aangeschaft.

Er zat wel een oude waxlaag op en die wil ik toch wel even verwijderen.

Ik las op internet dat dat met een speciale wax-verwijderaar kan maar ook met aceton.

Heeft iemand daar ervaring mee?

• Marinus

Waarom? Gewoon skieen, gaat er vanzelf af. Alleen als je toptoptop skiër bent merk je het verschil.

Met aceton zou ik het zeker niet doen, haal je meer weg dan alleen het wax. Misschien wat warm stoken met een föhn en dan wat poetsdoeken. Op het belag kun je een ijskrabber gebruiken, maar zoals gezegd, te veel op het belag en met 2 afdalingen ben je het kwijt.

Marinus

• Pipster

Ja idd, evt afkrabben met credit card of ijskrabben en borstelen met een plastic borstel zoals afwas borstel. Dan skien en na paar dagen ter plekke wegbrengen voor beurt. Heeft ze meteen mooi gewaxte skietjes voor de skirace… (Als ze op les gaat)